joi, 14 septembrie 2017

5 defecte pentru care ma iubiti ...

Sau nu. Nimeni nu e perfect. (Afirmație) Poate că ne dorim cu ardoare să atingem ceea ce noi credem a fi perfecțiunea, de cele mai multe ori rămâne o năzuință de-a noastră. Perfecțiunea mi se pare o noțiune atât de abstractă, când în lume multe, dar foarte multe, sunt relative, ținând de personal, individual, percepție ș.a.m.d.

Poate de aceea mi-a plăcut acest tag sau provocare lansată de Mili de la Literatură pe tocuri - faptul că perfecțiunea noastră constă în a nu fi perfecți, ci umani, cu bune și rele.


Așadar, să trecem la oile noastre sau, mai bine zis, la defectele mele:

1. Nu mă pot hotărî dacă sunt o visătoare get-beget sau o realistă cu picioarele bine ancorate pe pământ. Și asta chiar nu e bine: dispoziția mea fluctuează, reacțiile mele la fel și, sincer, nu știu dacă ceilalți mă cred bună de dus la Socola sau trec cu vederea.

2. Vorbesc mult. Dar muuuult. Oricum, mi-am găsit nașul (sau nașii/nașele?!) Dacă eu vorbesc mult, apoi ai mei mă întrec. Welcome to the other side! :D Dacă vrei să te faci auzit în familia mea, apoi uneori trebuie să recurgi la metode extreme, precum o mână plasată strategic peste gura celui care vorbește. Oare cei de lângă mine se gândesc tot la asemenea strategii și când e vorba despre mine? Auch!

3. Am o lene de mă doare! Am momentele mele de lene cronică și ...dureroasă. Atunci poți să mă momești cu ce vrei tu, dar nu-mi vine să fac nimic. Acum, cu 2 fete mici în casă, locuind la casă, în afara orașului, parcă fac curățenie de 7 ori pe zi și tot nu e destul. Și așa mai vine câte o zi în care las totul baltă și zac pur și simplu alături de fete. Dar și reversul e valabil: când mă apucă, sunt în priză-la 380 V, nu 220 V.



4. Îmi plac băile lungi, cu o carte în mână. Pentru unii, poate fi exasperant, pentru mine o binecuvântare. Nu renunț la acest defect!



5. Sunt cam mofturoasă la mâncare, nu mănânc orice și nici de la oricine. În schimb, îmi mai place să citesc și să ronțăi câte ceva. Sometimes it get`s messy, with two children near me almost all the time, but at least are my books. Am mare grijă de cărțile împrumutate de le prieteni, de la biblioteci. Plus că plâng. Mult. La cărți, la filme, până și la desene. I`m a mess, I know.

Aoleu, încă-mi vin în minte fel și fel de defecte, bine că Mili a spus numai de 5, altfel era prăpăd.

6 comentarii:

  1. Baie lunga nu am mai facut de secole!! Te invidiez daca reusesti sa te relaxezi in cada! :P
    In rest...ne luam de mana...punem defectele impreuna de iesim mai mult ca perfectul de la gramatica :) ))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Stai ca aveau spaniolii un perfect de statea matza-n coada :))) La viitor :P

      Baie lunga de 3 ore si ceva (am terminat o carte :P) acum cateva saptamani, dar nu am ce face, asa ma mai relaxez si eu.

      Ștergere
  2. la fel, ador baile lungi cu o carte in mana, in schimb ma bucur cam rar de asa ceva, in general abia am timp 5 min pentru dus!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam asa e si la mine, dar, din cand in gand, se mai intampla si minuni ....Sau minunea-minunilor. Atunci cand e noapte, e liniste totala, toti dorm si eu pot sa fac ce vreau :))) Sunt ca un infractor ...numai ca in casa mea :))

      Ștergere
  3. Cum de am ratat articolul tau, imi este si rusine. Ai fost tare simpatica, m-ai facut sa rad, mai ales la capitolul vorba. Si eu sunt ca o moara stricata, dar nu cu oricine si nu oriunde.
    Parca nu ma pot satura de vorba cu unele persoane. Legat de lenea cronica, vai ce ma regasesc. Sunt momente cand si umbra mea ma enerveaza, dar si cand ma pune pe treaba, atunci sa te tii pentru ca sunt fara oprire, mai ceva ca Duracel.
    In rest, fara defecte am fi asa de banale si de lipsite de farmec.
    Multumesc ca ai preluat provocarea, se simte ca am fost pe unda cu tine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oho, multumesc si eu de provocare. A fost interesant sa stau sa ma gandesc ...la defectele mele, alea care sunt asa, mai dragute :P

      Ștergere

Mestesugul - arta si meserie - serie de interviuri: Push Design (3)

Push Design este un duo dinamic, creativ până la cer și înapoi, și mai sunt și soț și soție. Mi se pare minunat ceea ce fac ei, plus multel...

Popular