luni, 26 noiembrie 2018

Mestesugul - arta si meserie - serie de interviuri: Push Design (3)

Push Design este un duo dinamic, creativ până la cer și înapoi, și mai sunt și soț și soție. Mi se pare minunat ceea ce fac ei, plus multele tehnici în care lucrează, acoperind o gamă largă de produse handmade care să fie utile și decorative, care să ne înfrumusețeze viețile. Vă invit să îi cunoașteți pe Denisa și Marcel și minunatele lor creații handmade!




1. Bună și mulțumesc frumos pentru că ați acceptat să răspundeți invitației mele la un interviu. Mai întâi aș vrea să cunoaștem oamenii din spatele "PushDesign art & crafts”. Cine sunt Denisa și Marcel Pușcașu?

- Noi îți mulțumim pentru invitație . Suntem părinții a două bombițe cu ceas în vârstă de 7 și 3 ani. Împreună avem 64 de ani de ani , din care 19 i-am petrecut studiind tainele artelor plastice în aproape toate formele ei. (Alexandra: oamenii aceștia au ajuns deja la master level în ”jocul” handmade-ului).



2. Ce v-a impulsionat să alegeți această cale a handmade-ului? E o poveste în spatele acestei alegeri?

- Avem o poveste frumoasă , care a început în urmă cu 7 ani dintr-o joacă. O joacă care ne-a împins de la spate cu câteva felicitări și bijuterii din cupru și sticlă fuzionată să participăm la primul nostru târg de handmade. Acel târg a fost un adevărat succes , lucru la care nu ne-am gândit niciodată. Datorită feedback'ului primit am început să ne gândim serios la cariera noastră de artiști plastici , care nu părea să se îndrepte undeva la momentul respectiv.

Din acel moment am început să făurim diferite produse cu personalitate care în primul rând ne plăceau nouă , și de care clienții noștri au început să se atașeze. Semnele de carte , jurnalele și albumele foto au fost primele din categoria PaperArt , după care am început să explorăm și alte categorii , mare parte din ele la cererea clienților și prietenilor. 

Am ales să continuăm ce am început încă din școală , am ales prima noastră dragoste : arta . Dar văzută prin ochii noștri și transformată în obiecte cu personalitate handcrafted.

Am dorit să fim independenți și am reușit.




3. Cum e să faci ceea ce îți place? Ușor nu, tot muncă e, dar ce simți tu făcând asta: creând?

- Este minunat ! Nu este deloc ușor să crești o afacere de familie , există tot timpul hopuri sau sacrificii ; dar este extraordinar să ai un "job" care îl faci cu drag 💚 în care te poți implica 200% , fără regrete, fără reguli sau restricții. 



4. Cum se împacă rolul de soț/soție, părinte și creator de handmade?

- Formăm un cuplu de 9 ani și împreună am crescut frumos cu toții : noi , fetițele noastre și PushDesign. Având atelierul aproape de casă , ne putem gestiona timpul după bunul plac (mai există și excepții). Având fetițele tot timpul lângă noi , suntem împliniți. Restul vine de la sine.




5. Ce implică planurile voastre de viitor?

- Cel mai mult ne dorim să mutăm atelierul într-un spațiu mai mare ; acest lucru ne va permite  să materializăm ideile care așteaptă cuminți în schițele noastre. 

Și bineînțeles să ne mai echipăm cu câte o "jucărie" nouă , care ne va ajuta mult în realizarea proiectelor viitoare.





6. Un sfat pentru cei care au idei, dar nu cred că se pot îndeplini. Ce le-ai transmite?

- "Cu răbdare se trece marea". Da , este adevărat ! Când îți dorești ceva foarte tare , întotdeauna dacă ai răbdare cu timpul acea dorință ți se va îndeplini. Totul tine de tine!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mestesugul - arta si meserie - serie de interviuri: Push Design (3)

Push Design este un duo dinamic, creativ până la cer și înapoi, și mai sunt și soț și soție. Mi se pare minunat ceea ce fac ei, plus multel...

Popular