marți, 20 noiembrie 2018

Mestesugul - arta si meserie - serie de interviuri: Angi de la Ladita cu Rost (2)

Marți, zi obișnuită. Mult de lucru, zăpadă multă afară. Chiar zici că a venit iarna și se apropie Crăciunul. Cei mici sunt foarte bucuroși (majoritatea lor, mai sunt și excepții) de zăpada căzută și deja se gândesc cum să facă să se ”tăvălească” puțin prin ea 😂.

În schimb, eu mă gândesc deja la Crăciun, la cadouri, la brad și la ce voi pune în el, vreau să împodobesc un brad handmade ❤. Abia aștept! Dar până atunci, hai să mai cunoaștem o creatoare de handmade din Iași, o persoană minunată din mâinile căreia ies minunății adevărate, de suflet, cu rost.



1. Bună, Angi, și mulțumesc frumos pentru că ai acceptat să răspunzi invitației mele la un interviu.
Mai întâi aș vrea să cunoaștem omul din spatele Lădiței cu Rost.

Bună, eu sunt mămică de un băiețel de aproape 4 ani și al doilea meu "copilaș" care s-a născut o dată cu maternitatea  este ”Lădița cu Rost”... impropriu zis, căci nu chiar o dată cu maternitatea,cu toții știm cât e de solicitantă viața cu un bebe mic, dar ușor-ușor realizând pentru el figurine din carton, desene și alte ghidușii dorul de a face ceea ce-mi place a ieșit la iveală ... și de aici a început totul.



2. De unde și până unde ai ajuns la handmade și la bijuteriile cu motive? E o poveste în spatele acestei alegeri?

La handmade am ajuns dintotdeauna cred 😊 asta dăruiesc de ani de zile, în anii de școală am învățat multe tehnici,ca mulți dintre noi de altfel, de la cusut, împletit, pictat, lipit, desenat, pirogravat chiar, căci am învățat și să lucrez pe placaj cu traforajul, dar asta e alta poveste :)), deci e din mine,face parte din toată ființa mea ...îmi place, cumpăr, creez, dăruiesc și apreciez ceea ce e handmade până în pânzele albe ❤. Bijuteriile cu motive au fost doar o altă pasiune cu care s-a îmbinat frumosul din viața mea, mi-am văzut bunicile care coseau, împleteau și făceau multe lucruri pentru nepoți,chiar am 2 perne făcute de bunica mea din partea tatălui pe care le păstrez cu mare drag și cred că tradiția mă trezește la viață când uit sau mă iau cu valul vieții ...pentru că viața tihnită de altădată asta era: un curs firesc al lucrurilor păstrate cu sfințenie și credință ❤.



3. Cum e să faci ceea ce îți place? Ușor nu, tot muncă e, dar ce simți tu făcând asta?

Ce simt? Simt bucurie, simt emoția celor cărora le sunt destinate cadourile lucrate de mine...nu e ușor, nici n-aș fi vrut să fie, căci eu din fire sunt o persoană foarte activă, timpul meu "liber" îl petrec gătind sau tot "făcând ceva" :)) ca sa-ți imaginezi ... dar, cu toate provocările clienților și curierilor, cu răcelile celui mic și ale mele deopotrivă, cu toate care au fost și vor mai veni, eu zic că reușesc întotdeauna să-mi respect clienții căci pentru mine e foarte important să fiu reală, sinceră și nu doar o fata roz a handmade-ului ... căci în această lume dai 200% din tine, dar primești înzecit înapoi, dacă pui suflet, suflet vei primi ❤ .




4. Și pentru că știu că ai început deja cu albumul lucrărilor tale cu motive de Crăciun, ne permiți să ne bucurăm ochii, și sufletul, cu creațiile tale? ( aici ar trebui câteva imagini reprezentative)

Sigur că da, lucrez cu drag la ornamentele de Crăciun, cât și la seturile cu motive sau mini-tablouri cu mesaje pentru cei dragi, vă las și câteva poze.





5. Ce implică planurile tale de viitor? O idee a mea, dacă îmi permiți: un curs/ o clacă în care participanții să învețe să facă o broșă sau o brățară așa cum faci tu.


Planuri de viitor sunt multe: aș vrea sș am sănătate și încă 2 mâini cel puțin :)) sau ziua să aibă 48 ore 😂 majoritatea spunem asta, nu? Dar încet, treptat visez la un site și un magazin online, dacă voi reuși să fac și stoc într-o bună zi, iar legat de șezătoare - da, e în plan și asta, urmează să pun și în aplicare. Voi anunța oricum pe pagina toate proiectele mele în curs.



6. Un sfat pentru cei care au idei, dar nu cred că se pot îndeplini. Ce le-ai transmite?

Pentru cei cu pasiuni care îi țin noaptea trezi, dar nu au încrederea suficientă...nu știu dacă am sfaturi, dar aș zice să-și urmeze inima, să facă totul cu drag, nu neapărat pentru bani, banii nu vin din primele produse lucrate ( nici din a doua serie :)). Totul vine când lucrezi mult, investești mult, promovezi și dormi puțin :)) încă mai am și eu de învățat, încă mă organizez, caut, schimb materiale, fac, stric, refac, dar despre asta e vorba ... să fii acolo tu cu tine, și să-ți dorești asta, mai presus de orice! Mult succes tuturor și îți mulțumesc din inima pentru acest interviu, a fost o placere! O zi cu Rost să avem!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mestesugul - arta si meserie - serie de interviuri: Push Design (3)

Push Design este un duo dinamic, creativ până la cer și înapoi, și mai sunt și soț și soție. Mi se pare minunat ceea ce fac ei, plus multel...

Popular