duminică, 11 noiembrie 2018

Mestesugul - arta si meserie - serie de interviuri: Laura Gradinaru (1)

Bună seara! Știu, e duminică seara, fiecare cred că deja se pregătește pentru săptămâna ce e pe punctul de a veni (serviciu, scoală, grădiniță, creșă ș.a.m.d), cu toate acestea eu vă invit câteva minute să descoperiți un om frumos, care încântă adulți și copii deopotrivă cu ceea ce reușește să creeze cele 2 mâini și sufletul ei mare.

Așadar vă invit să cunoașteți puțin povestea Laurei Grădinaru și a afacerii ei Tăiței Grădinărești -Paste pentru copii.

La primul atelier de paste, marea plăcere a copiilor, dar se vede că și a Laurei
Fotografii realizate de Tatiana Maximciuc
Locație: Șezătorile Ioanei

1. Bună, Laura, și mulțumesc frumos pentru că ai acceptat să răspunzi invitației mele la un interviu.
Mai întâi aș vrea să cunoaștem omul din spatele Tăițeilor Grădinărești. Cine este Laura Grădinaru?



Laura: Bună! Mulțumesc mult că te-ai gândit la mine! 
Cine sunt eu: mamă, soție și economist cu vise multe și planuri de viitor mărețe 😂



2. De unde și până unde ai ajuns la tăiței? E o poveste în spatele acestei alegeri?

Laura: Orice lucru are povestea lui, nu? 
Relativ simplu, fără să îmi dau seama sau să mă gândesc prea mult: am amestecat sucul de sfecla de la micul dejun cu făina și mi-a plăcut ce a ieșit. Dezamăgire că la fiert s-a decolorat, am început să mă documentez și așa am descoperit Pastele colorate.



3. Cum e să faci ceea ce îți place? Ușor nu, tot muncă e, dar ce simți tu făcând asta: tăiței multicolori?

Laura: Poate te aștepți să zic că e ușor, dar e greu, foarte greu. Trebuie să delimitez foarte atent timpul, pentru că am tendința de a uita de cei din jur când sunt în atelier, pentru ca nu am un program fix, pentru că deocamdată fac totul din pasiune și lucrul acesta nu este valorificat la adevărata lui valoare.



4. Și pentru că știu din surse sigure că organizezi și cursuri de gătit pentru copii, ce anume îți place la acest gen de activitate?

Laura: De fiecare dată am emoții pentru că copiii sunt imprevizibili și pun întrebări capcana, dar mă bucur enorm să le văd entuziasmul și uimirea și, mai ales, că pot face mizerie.



5. Planurile tale de viitor, presupun că sunt câteva, implică și deschiderea unui spațiu în care să te putem vedea la muncă... ca invitați?

Laura: Deocamdată e unul singur și, anume, să reușim să amenajăm atelierul în așa fel încât să obținem avizele de funcționare, dar cum ideile mele nu coincid cu paragrafele din lege mai așteptăm nițel 😊. Pe viitor Mi-ar plăcea mult sa primesc invitații la mine în atelier!



6. Un sfat pentru cei care au idei, dar nu cred că se pot îndeplini. Ce le-ai transmite?

Laura: Să încerce și să nu se descurajeze la primul hop, vor urma și altele, din experiențe și greșeli învățam.
Și, ca o paranteză, să se asigure ca idee lor este bună 😊.



Laura face parte din asociația WAHMs și este foarte activă în cadrul grupului local. De asemenea, face parte și din comunitatea nou creată de MAMPRENOARE.



Disclaimer: Fotografii preluate de pe pagina Facebook a Tăițeilor Grădinărești, cu acordul Laurei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mestesugul - arta si meserie - serie de interviuri: Push Design (3)

Push Design este un duo dinamic, creativ până la cer și înapoi, și mai sunt și soț și soție. Mi se pare minunat ceea ce fac ei, plus multel...

Popular