sâmbătă, 14 februarie 2015

Concurs aniversar

Bună tuturor!

Știu că mulți dintre voi sărbătoriți astăzi Valentine`s Day, așadar sper că ați avut parte de o zi frumoasă, așa cum v-ați dorit-o! Eu, personal, nu sărbătoresc astăzi nimic special, vreau doar să transmit un ”La muți ani feiriciți!” unei prietene care își serbează ziua de naștere.

Pe lângă toate acestea, soțul pregătește clătite, așadar tot sunt răsfățată. Dar altul e scopul acestui articol. Acum 2 ani fără o lună, pe 14 martie, scriam primul articol pe blog. Prin urmare, pe 14 martie 2015 blogul va împlini 2 ani.



Cu speranța de a vă mulțumi că mi-ați fost alături, organizez un concurs cu premii în cărți. Tot ce trebuie să faceți este să răspundeți, într-un comentariu mai jos, la următoarea întrebare; ”Ce vă face să citiți și ce genuri citiți?” (știu, e o întrebare combinată, dar așa mi-a iesit).

Desigur, înainte trebuie să fi dat like paginii de Facebook a blogului. Voi alege câștigătorii în următorul fel: unul prin random.org, dintre toți cei care vor răspunde la acest articol și unul voi selecta eu, pe baza răspunsului dat, care imi va plăcea mai mult.

Așadar, concursul durează de astăzi, 14 februarie 2015, până pe 14 martie 2015, câștigătorii fiind anunțați pe blog și Facebook în data de 16 martie.

Și, acum, premiile puse la bătaie.

Premiul pentru răspunsul care îmi va place:


 Premiul pentru random.org:

Scuzați calitatea fotografiilor, dar le-am făcut cu telefonul și era cam întunecat. Va fi și un element surpriză în coletele trimise către câștigători; aștept poze cu dovada că ați primit premiile - asta pentru cei care căștigă.

Vă mulțumesc și vă urez succes! Pupici :*

33 de comentarii:

  1. Buna !
    Ce ma face sa citesc ? E simplu :) O carte cu subiect bun, care sa ma acapareze, sa ma "transforme" intr-unul din personaje ( asta inseamna sa visez cu ochii deschisi ceea ce se intampla in carte sau sa aseman unele intamplari cu ceea ce am trait pana acum ). Citesc carti din genurile romance, science fiction, contemporane, fantezii dar si politiste. Daca se pun si cartile de retete atunci e ok :)) Ce nu am citit pana acum au fost cartile comice :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Un concurs foarte frumos şi nişte titluri interesante. Premiul prin random mă intrigă, deoarece am auzit multe despre cărţi. Mulţumim pentru concurs şi felicitări pentru blogul ăsta minunat! Să ai o căsnicie frumoasă şi cât mai lungă şi o viaţă fericită alături de familia ta :D

    Acum, răspunsurile la întrebările tale. Citesc absolut orice. De la cărţi de dragoste până la aventură, de la acţiune până la horror, de la clasic până la erotic (aş fi o mincinoasă dacă aş spune că nu citesc de genul). Nu am o preferinţă anume, deoarece îmi place să experimentez lucruri noi, iar o carte înseamnă o lume nouă şi o descoperire pentru mine. Ce mă face să citesc? Sentimentele. Ele mă fac să citesc. De când aveam şase ani şi m-am apucat de citit, am luat mare la sute de poveşti. Am fost în multe aventuri şi am privit acţiunea din perspectiva fiecărui personaj. Am luat parte la poveste şi m-am simţit bine. M-am simţit eu. De fiecare dată când citesc mă învălui de fericire şi mă retrag în mica mea lume a cărţilor. Sentimentele frumoase care mă învăluie de fiecare dacă când citesc o carte mă fac să citesc şi să nu mă opresc. Cum zicea cineva: ''Un om care citeşte trăieşte sute de vieţi înainte să moară.''

    RăspundețiȘtergere
  3. Dorință de autocunoaștere, de a fi un părinte mai bun, si Maria care asculta povesti ar fi câteva din motivele pentru care citesc. Genul de cărți..dezvoltare si evoluție personala, parenting si povesti :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac cartiile romantice cu povestiile despre duci si ducese,povesti de iubire care te inspira si te fac mai fericit... acuma citesc Mary Jo Putney-mireasa din china

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi plac cartile, toate genurile in afara de istorice si stiintifice, cele istorice ma plictisesc, cele stiintifice ma ametesc. Imi place sa citesc pentru ca ma relaxeaza, asta e motivul meu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Citesc pentru ca e singurul mod in care sufletul meu poate sa respire. E singurul parfum care ma face sa-mi amintesc ca nu sunt singura, oriunde m-as duce. Citesc orice daca este de calitate, dar daca ar fi sa nominalizez un favorit, acela cred ca ar fi genul romantic.

    RăspundețiȘtergere
  7. In primul rand, iti doresc la cat mai multi ani de blogging :) E o activitate minunata care mi-a oferit ocazia de a cunoaste foarte multi oameni minunati. Ciudat, dar pe tine te-am cunoscut pe fb si apoi pe blog :)
    In al doilea rand....oau! Carti! Exact ce imi place mie mai mult :D
    Ador cartile!
    De obicei, aleg carti cu lectii de viata, usor romantice. Am momente cand prefer carti lejere care sa ma faca sa mai uit un pic de realitatea inconjuratoare. Anul acesta am prins curaj sa urmez sfaturile tale si am citit pentru prima data carti fantastice cu oameni-lupi. Mi-am propus sa imi depasesc un pic limita de confort si sa citesc si altfel de carti din zona fantastica-thriller.
    Am inceput sau, mai bine spus, m-am intors la carti serioase despre probleme reale din viata de zi cu zi si incerc sa le prezint si altora. Poate-poate, pe cineva ajuta cartile.
    Scuze, nu vroiam sa deviez de la subiect. Ceea ce vroiam sa spun este ca, din punctul meu de vedere, o carte este ca un prieten: te insoteste, iti este alaturi, iti da idei, te sprijina si, daca e o carte buna, atunci simti ca vrei sa reiei lectura ei dupa un timp ;)
    Multumim pentru concurs :)

    RăspundețiȘtergere
  8. La cat mai multi ani de blogging! O domnita minunata cu un blog la fel de frumos! Succes tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  9. Citesc pentru ca ma ajuta sa uit de problemele din viata de zi cu zi. Imi place sa citesc toate genurile, mai mult carti clasice, si mai putin SF.

    RăspundețiȘtergere
  10. LA MULTI ANI DRAGA PRIETENA!CITESC PENTRU A MA RELAXA,PENTRU A UITA DE PROBLEME!GENUL MEU-ROMANTIC ,BINEINTELES!(NICOL)

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumim pentru concurs Alex! :*
    Ce ma face sa citesc?
    Nevoia de a evada din cotidian intr-o lume secreta, minunata si numai a mea!!! :)
    Genuri preferate: romance, historical-romance, contemporan-romance, young-adult, adult, fantasy-romance! In concluzie... tot ce tine de romantic si happy end! ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. In primul rand ,multumesc Alexandra pt ca te ai gandit sa ne surprinzi placut cu inca un concurs,si acum sa iti raspund la intrebare.Citesc pentru ca asa calatoresc in timp si spatiu alaturi de personaje si asta ma face fericita sa pot calatori si trai aventuri alaturi de personaje care pe masura ce inaintez cu lectura imi devin din ce in ce mai dragi,si am posibilitatea sa cunosc astfel diferite lumi,culturi etc.Pentru toate aceste motive si inca o mie in plus IUBESC SA CITESC.Genuri preferate ,romance,fantasy,politiste,sf,spionaj ,etc.

    RăspundețiȘtergere
  13. Alexandra, felicitari pentru cei doi anisori si la mai mare. Datorita blogului ne-am gasit si am legat aceasta frumoasa prietenie. Cine-ar fi crezut ca pasiunea pentru citit ne va ajuta sa impartasim atatea.
    Succes tuturor participantilor.

    RăspundețiȘtergere
  14. Hey,
    Felicitări pentru blog și mult succes în continuare ...

    Din punctul meu de vedere este esențial să citim cărți dar mai ales să ne regăsim în ceea ce citim , să ne reprezinte. O carte pentru a-mi stârni interesul trebuie să aibă o poveste și să transmită un mesaj deoarece nu sunt adepta neantului ci a imaginației, a povești care să creionează în jurul acesteia. Cititul în primul rând ne dezvoltă vocabularul avem acces la mai multe informații ne alimentăm creierul cu hrană de aici putem avea anumite deprinderi de filtra și a selecta informația informația. Spiritul analitic este creat prin citit , explorând lumi noi captivante de tip spațio-temporale prin care sunt redate în detaliu arhitecturile străzilor, caselor, cetăților. Îmi plac foarte mult romanele de dragoste și aventură, poeziile iar mai nou citesc romane polițiste.
    Aici este și părerea mea despre experiența trăită la o lansare de carte. http://calatorpeplairomanesc.blogspot.com/2015/02/experienta-unei-lansari-de-carte.html

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi plac cel mai mult cartile de dragoste. Nu stiu de ce, cred ca sunt o romantica incurabila. De asemenea, imi place sa descopar, sa intru in contact cu alte lumi, alti oameni iar pe langa asta, cred ca nimic nu e mai frumos decat sa descoperi intotdeauna cate ceva nou, chiar si prin prisma cartilor. Si asa cum a spus cineva odata: "Într-o societate în care cultura devine tot mai prost înțeleasă, cărțile sunt singurele care ne oferă refugiu și stabilitate. Și lectura poate contribui la dezvoltarea noastră, ca societate". Sunt perfect de acord cu asta :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Alexandra in primul rind la multi ani blogului tau,stii ca voi citi cu placere tot ce scrii.
    Imi place sa citesc diferite genuri dragoste,thrilere,psihologice,nu doar pentru ca cititul iti imbunatateste vocabularul si exprimarea, ci si pentru ca fiecare carte citita ma duce intr-o lume aparte,facindu-ma sa trec mai usor peste probleme sau necazuri,sa nu vad cit de uriti pot fi anumiti oameni,sau cit de cruda poate fi uneori viata.
    Cu fiecare carte vizitez locuri noi,invat despre alti oameni si alte obiceiuri.
    Cu fiecare personaj ma cert sau ma bucur,pling sau rid,urasc sau iubesc si ajung la concluzia ca fiecare moment al vietii merita trait.
    succes tuturor,a fost buna ideea!

    RăspundețiȘtergere
  17. Cititul pentru mine este relaxare, este completarea cunostintelor, este placere, este vindecare, am citit mult in orice perioada grea din viata mea fie ca citind ma pregateam pentru examene pe care le aveam in fata, fie ca citind incercam sa-mi vindec ranile pe care viata le-a deschis in sufletul meu, fie ca doream doar sa petrec un timp placut si mai mare placere decat cititul nu cunosc.Citesc foarte multe genuri medicina pentru ca profesia mea este cea de asistenta medicala, psihologie pentru ca ma pasioneaza, literatura beletristica pentru ca imi da frau liber imaginatiei, filozofie si literatura religioasa, de orice religie, istorie pentru ca iubesc aceasta stiinta, carti de calatorii despre locuri care urmeaza sa le vizitez sau doar as vrea sa le vizitez.

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna! La multi ani blogului !!
    Citesc pentru ca-mi place, pentru ca imi creez propria lume, pentru ca atunci ma simt linistita, pentru ca imi creaza o stare de bine, pentru ca de multe ori ma identific in personaje si multe alte motive. Imi plac toate genurile atata timp cat este o poveste interesanta, insa ador cartile de dragoste :)

    RăspundețiȘtergere
  19. In primul rand "La multi ani", sa creasca blogul mare si sa te bucuri de el :D!
    Daca ma intrebi ce citesc raspunsul este extrem de simplu: orice. Da, absolut orice :) Pur si simplu sunt dispusa sa incep orice carte, daca nu imi place nu o voi termina insa. Dar nu tin niciodata cont de gen atunci cand ma apuc de o carte, cartile nu sunt tipizate sa aiba o forma standardizata, sunt vii, la fel ca oamenii, nu conteaza genul ci continutul.
    La a doua intrebare e mai greu de raspuns. Citesc pentru ca sunt dependenta de citit, nu pot sa stau nici o zi fara sa imi iau doza de lectura. Cand am inceput sa citesc am facut-o din curiozitate, pur si simplu voiam sa stiu ce se ascunde in spatele copertilor. Curiozitatea nu m-a parasit niciodata si azi dac vad o carte imi doresc sa stiu ce scrie in ea, ma uit chiar si in cartile pentru copii foarte mici, macar sa vad ce poze au. In plus, cititul ma ajuta sa ajung in locuri in care nu as putea sa ajung altfel, in lumi care existau doar in imaginatia unui om inainte sa devina carti, chiar sa fiu altcineva si sa traiesc o alta viata. Mai mult, cititul imi satisface nevoia de a cunoaste, de a stii. Pentru ca uneori am impresia ca eu nu am trecut niciodata de varsta "de ce-urilor", doar ca intre timp m-am prins ca nu trebuie sa stresez pe cineva pentru ca cele mai multe raspunsuri sunt in carti. Cartile m-au ajutat de multe ori sa inteleg lucruri pe care altfel nu le-as fi putut intelege, uneori ele sunt niste profesori chiar mai buni decat oamenii.
    De fapt, daca stau sa ma gandesc bine, dintr-o carte am aflat ca exista o teorie psiho-sociala care afirma ca, desi oamenii au doua parti, cea rationala si cea afectiva si le folosesc intotdeauna pe amandoua, partea rationala nu te poate face sa actionezi. Actionam doar din cauza unor impulsuri afective, pentru a obtine o anumita satisfactie, apoi ne argumentam rational alegerile. In concluzie, citesc pentru ca ma face fericita, restul sunt motive cu care am vrut sa argumentez rational o activitate care are o incarcatura afectiva crescuta. Si cred ca asa se explica si dependenta, oamenii iau droguri pentru ca asta ii face sa se simta bine, nu?

    RăspundețiȘtergere
  20. Citesc pentru a-mi hrani spiritul, pentru a ma tine conectata in permanenta la spiritul planetei care inglobeaza toate gandurile si sentimentele traite de semenii mei si pentru a gasi forta sa ma reinventez de fiecare data cand simt ca resursele mele au scazut. Citesc literatura ezoterica, psihologie, poezie si beletristica.

    RăspundețiȘtergere
  21. In primul rand la cati mai multi ani inainte cu blogul.
    Imi place sa citesc deoarece acest lucru ma relaxeaza si ma linisteste iar pentru mine asta inseamna o placere si de asemenea acumulare de noi cunostinte. Citesc mai multe genuri de carti, nu ma axez neaparat pe ceva anume. Insa in ultima vreme am descoperit ca imi plac si cartile psihologice, ultima pe care am citit-o numindu-se Blink, de Malcolm Gladwell.

    RăspundețiȘtergere
  22. Citesc aproape tot ce imi cade in mana. Momentan, ma atrag cartile din colectia Chic. Cred ca am nevoie de putin romantism in viata mea.
    FB: Alexandra Marta.

    RăspundețiȘtergere
  23. Imi place sa citesc deoarece lectura ma relaxeaza si ma face sa ies din cotidian. Cel mai mult imi plac cartile politiste, thrillerele, cartile de actiune, insa citesc cu placere si alte genuri, atata timp cat acea carte are ceva interesant de spus.

    RăspundețiȘtergere
  24. Trebuie sa recunosc faptul ca nu prea m-am intrebat pana acum ce ma determina sa citesc.De atatia ani pentru mine lectura a devenit ceva firesc,precum spalatul dintilor,de exemplu. Stiu, suna prozaic si nu este deloc asa, este doar dificil de analizat.
    Fratele meu m-a invatat sa citesc cand aveam vreo 5 ani. Am citit apoi povesti nemuritoare, povesti romanesti, italiene, japoneze, poezii etc. Cand aveam 8 ani, a venit la mine cu Winnetou, de Karl May. M-am speriat vazand o carte atat de groasa si fara nicio poza. M-a asigurat ca o sa-mi placa si asa a fost. Mi-a placut foarte tare. Dupa un timp, a venit la mine cu “Cei trei muschetari”. Era chiar mai groasa, iar m-am speriat. El insa mi-a zis: “E mai buna decat Winnetou”. “Mai buna decat Winnetou?!” a venit raspunsul meu neincrezator. Bineinteles ca nu am rezistat unei asemenea ispite si apoi nu m-am mai oprit. Am citit cam orice imi pica in mana si ma atragea.
    Ce prefer acum? In topul listei sunt cartile fantasy,cele istorice si historical romance. Imi plac si autobiografiile. Nu refuz nici romanele contemporane sau orice carte care ma atrage la acel moment. Din cand in cand, mai citesc poezii.
    Multumesc fratelui meu Andrei pentru ca m-a incurajat sa citesc in urma cu vreun sfert de secol.Ii multumesc ca mai apare si acum cu cate o carte buna. Multumesc tie si blogului tau fiindca mi-ai dat ocazia sa inteleg si sa exprim acest lucru, chiar daca ceea ce m-a instigat initial a fost, recunosc deschis, tentatia premiului.
    Va doresc ani multi de activitate plina de satisfactii!

    RăspundețiȘtergere
  25. Te salut,
    Iubesc Cartea, imi place sa respir mirosul ei proaspat sau cel de anticariat pentru ca cred cu certitudine ca este cel mai frumoasa modalitate de a evolua fara a-ti fi frica apoi ca iti pot fugi treptele de sub picioare, te construiesti pur si simplu cu fiecare pagina citita, cu fiecare sentiment de sfarsit de carte. Este un fel unic de a fi, de a te descoperi pe tine insuti, de a percepe lumea din jurul tau, de a iti pune intrebari si totodata de a gasi raspunsuri. Cititorii construiesc povesti chiar si la o simpla plimbare cu autobuzul, lumea imaginata a celor care citesc este mult mai complexa comparativ cu cei care nu se ating macar de o carte in toata existenta lor. Promovez Lectura datorita beneficiilor evidente pe care le aduce in tot sinele!
    Multumesc pentru concurs si succes tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  26. Lectura este o poarta spre mii de vieti. E un univers de idei, de trairi si sentimente, la care e minunat sa te conectezi pentru a te incarca pozitiv, iar pentru aceasta e nevoie de o cheie, de o parola magica, numita CARTE.
    Motivul pentru care citesc este pentru ca iubesc sa evadez in alta lume, sa cunosc si sa traiesc alte vieti, sa ma imbogatesc spiritual. Refuz sa accept ca avem o singura viata ... si de aceea prin lectura traiesc iar, si iar, si iar ... Citesc orice, important este sa fie fictiune, sa fie carti care denota imaginatie, creativitate si multe lumi paralele.

    RăspundețiȘtergere
  27. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  28. Buna, draga om genial!
    Ai pus o intrebare foarte buna. Ce ma face sa citesc?
    As putea spune ca pasiunea ce o am pentru lectura, dar voi spune altceva.
    Curiozitatea, sentimentul acela de a te pierde in lectura, trairile pe care le ai cand citesti o carte buna. Acel minunat mod in care te aproprii de personaje, in care plangi si iubesti alaturi de ele.Faptul ca o carte cere sa fie iubita, toate aceste lucruri ma fac sa citesc si nu numai.

    Ultimul motiv, dar nu cel din urma, atunci cand ai o astfel de pasiune, lectura, viata iti scoate in cale numai oameni minunati. Iar acesti oameni minunati iti vor fi prieteni sinceri pe viata fiindca impartasiti aceeasi iubire pentru carti.


    Prefer multe genuri, cum sunt : young adult, romance, politist, dramaturgia,SF, fantasy, basme si povesti populare, psihologic.... cam atat imi aduc aminte acum!

    Toate cele bune iti doresc!sanatate multa familiei.
    Zambeste in fiecare zi ca si cand tu ai fi soarele pentru aceasta planeta!

    RăspundețiȘtergere
  29. Citesc atunci cand prind un moment de relaxare :) si devine si cititul un mod de a ma relaxa.
    Imi plac romanele si detectivele

    RăspundețiȘtergere
  30. Buna Alexandra. Ce ma face sa citesc? ...... poate dorinta de a evada intr-o alta lume, si anume a cea a cartilor. O relaxare pe care de aproape 1 an si jumatate am descoperit-o. O mare parte ti-o datorez tie Alexandra si asta datorita faptului cum vorbeai despre carti de fiecare data cand ne intalneam si ne intalnim. Multumesc ca mi-ai inspirat dorinta de a citii.

    RăspundețiȘtergere
  31. Buna!La multi ani blogului tau,iti doresc multe postari si sa fie coltisorul pe care ti-l doresti.
    Grea intrebare :de ce citesc?pentru ca asa am fost invatat de mica si pentru ca mi-a placut mi-am pastrat obiceiul si-n ziua de azi si l-am transmis si copiilor...sper sa-i tina si pe ei.Iubesc cartile,si citesc mai multe genuri.

    RăspundețiȘtergere
  32. Sunt doua nevoi fundamentale care ne diferentiaza,ca oameni, de restul vituitoarelor acestei planete : nevoia de cunoastere si nevoia de implinire spirituala. Pentru unii, nevoia de cunoastere este atrofiata de dificultatile vietii de zi cu zi, insa nevoia de implinire spirituala este ca un drog : cu cat incerci mai mult sa-i ignori existenta cu atat ai mai multa nevoie de el… Unii se refugiaza in religie, altii in muzica, altii in gradinarit, altii in meditatii. Eu prefer lectura. Si o prefer pentru a-mi acoperi cele doua nevoi in mod egal.

    Uneori fac eforturi de a intelege lumea. O carte buna este o poarta spre cunoasterea adevarata. Citind pot descoperi milenii de istorie zbuciumata, pot patrunde in tainele universului, pot afla cum si de ce zboara avioanele, pot descifra misterul viselor, pot descoperi lucruri care ma fascineaza dar si lucruri care ma ingrozesc. Descoperind, cunoscand, cercetand, descoper ca lumea e un loc al contrastelor, un paradis bantuit de diavoli sau un un infern populat de ingeri. De cele mai multe ori aceste contraste ma coplesesc. Simt nevoia sa ma eliberez din corsetul realitatii. Simt nevoia sa ating perfectiunea. Si, din nou, constat ca pot face asta citind. Atunci cand citesc fictiune realitatea se estompeaza. Nimic nu mai conteaza cu adevarat decat micro-universul pe care il tin in maini. Sunt atat de trist cand povestea se termina… si in acelasi timp am o stare atat de buna. E bizar, e firesc, e uman.

    RăspundețiȘtergere

Mestesugul - arta si meserie - serie de interviuri: Push Design (3)

Push Design este un duo dinamic, creativ până la cer și înapoi, și mai sunt și soț și soție. Mi se pare minunat ceea ce fac ei, plus multel...

Popular