marți, 7 mai 2013

The clock is ticking

Încă puțin. Câteva zile, poate o săptămână.

Încă puțin, bubulina mea, și ne vedem și noi. Cam confuze sentimentele din această perioadă: frică (puțină), parcă aș mai sta așa (deși a fost greu), parcă aș naște exact în acest moment (abia aștept să te văd) ... parcă aș zbura în cosmos pentru a naște la câte am văzut și auzit.

Ei bine, încerc să gândesc cât mai puțin și să mă bucur mai mult de aceste ultime zile împreună în această ”formă”: odihnă cât încape, soare și câteva mici plimbări.

Toată lumea te așteaptă. Așa că fă bine și vino ... dar sănătoasă!

Vouă, restul, bucurați-vă de momentele în familie, de cele alături de prieteni și zâmbiți/râdeți cât mai mult! Mulți pupici :*** 


de pe Facebook, cont public


12 comentarii:

  1. Cât suspans! Vă țin pumnii!! Să vă întoarceți amândouă voioase și sănătoase. ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Ralu! Doar câteva zile și se schimbă formula: gata cu 2 și 1/2, vom fi 3 :))).

      Ștergere
  2. Complicată metodă pentru a lăsa un comentariu, dar n-ai nicio vină.
    Zici că-ţi vine să te duci să naşti în cosmos. Te-ai gândit s-o faci în apă?
    Aia mică ar începe imediat să înoate, iar naşterea cică ar fi mai uşoară.
    Nu ştiu ce posibilităţi sunt în România...
    Sigur v-aţi gândit la un nume. Care e? Dacă nu v-aţi hotărât, vă putem sugera noi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nașterea în apă - mă gândisem și mi-ar fi plăcut, dar aici, în Iași, nu se poate. Cel puțin din câte știu eu și am aflat în ultima vreme. Cât despre nume, ne-am gândit numai că vrem să aibe un singur nume: ceva din calendar, dar nu neapărat de mare sfânt. Emilia - mi-a plăcut mie, dar încă nu e sigur 100%.

      Ia să văd ce sugestii ai! (Țin să menționez că nu îmi plac numele bombastice :P)

      Ștergere
  3. Ce momente emotionante traiesti tu, Alexandra. :) Ma bucur ca vad o viitoare mamica scriind atat de vesela pe blog. Sunt alaturi de tine si voi fi aici si la intoarcerea acasa cu bebelusul! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Nice! Dacă ți-as zice că abia acuma, la sfârsit, am reușit și eu să mă bucur de sarcină, mă crezi? (Până de curând a fost foarte greu, multe probleme, nu că s-au sfârșit.) Și abia aștept să venim acasă toți 3 și să vedem cum ne ”descurcăm”. :D

      Ștergere
  4. Acum te-am descoperit!
    Wow! Ce minunat ca vei deveni mamica! Felicitari!
    Abia astept sa-ti citesc primele randuri dupa nastere, desigur vor fii foarte frumoase!
    Mult noroc va doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Minnie! Și eu aștept aceleași rânduri de după naștere - nici măcar nu-mi pot imagina cum mă voi simți, ce voi scrie ... dar abia aștept... Mulți pupici :*

      Ștergere
  5. Sa fie intr-un ceas bun! cum spune romanul. Va doresc multa sanatate amandurora si multa tarie si rabdare taticului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos! Bine zis la urări: pentru noi ... și pentru tătic :))) Va avea nevoie dacă mai vrea să meargă la serviciu :P

      Ștergere
  6. Nastere usoara, sa fiti amandoua sanatoase!
    Iti inteleg nerabdarea, si sora mea este insarcinata...si mai este atat de putin timp... :D :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci de urări! Naștere ușoară surorii tale. Eu tocmai am trecut prin asta și sunt bucuroasă că am revenit acasă cu fetița. Deși sunt multe pe cap acuma, este o ”minune minunată” ;)

      Ștergere

Mestesugul - arta si meserie - serie de interviuri: Push Design (3)

Push Design este un duo dinamic, creativ până la cer și înapoi, și mai sunt și soț și soție. Mi se pare minunat ceea ce fac ei, plus multel...

Popular