sâmbătă, 17 august 2013

Happy Weekend (7)



Am fost ieri dimineaţă la restaurant şi dintr-odată am realizat cu disperare nevoia de a elimina nişte gaze.
Muzica era foarte tare, aşa că am potrivit gazele cu ritmul muzicii.
După câteva melodii, am început să mă simt mai bine. Mi-am terminat cafeaua, şi am observat că toată lumea se uita la mine…
Apoi mi-am amintit brusc că ascultam muzică la iPhone.

****

Trei tipi mor si ajung la poarta Raiului. Sf. Petru ii intreaba:
- De cite ori v-ati inselat nevestele?
- Eu niciodata in 30 de ani de casnicie, raspunde primul.
- Foarte bine, uite ai aici un Mercedes, sa te plimbi prin Rai.
- Eu o singura data in 40 de ani de casnicie, spune al doilea.
- Nu e chiar atit de grav, se iarta.. Uite un Opel, sa mergi cu el prin Rai.
- Eu de vreo 10 ori in 20 ani de casnicie, raspunde ultimul.
- Aoleu, ce rau ai fost. Insa, pentru ca ai fost cinstit, uite un Logan.
Dupa ceva timp, se intilnesc cel cu Loganul si cel cu Mercedesul la un stop. Cel cu Mercedes plingea.
- De ce plingi, omule? Ce s-a intimplat?
- Uite.... a murit nevasta-mea ieri...
- Asa, si?
- Si am vazut-o azi prin Rai... pe role!

****
Leul vorbeste la telefonul mobil:
- Da, da, scumpo, - zice leul, - vin acasa curând. Ce fac acum? Sunt cu taurul la o bere. Când terminam? Aproape ca am terminat - vin in câteva minute. Ce sa cumpar? Da, bine, trec pe la supermarket inainte sa vin acasa!
Leul inchide telefonul, iar taurul incepe sa rada in hohote...
- Dar cum e posibil asa ceva, te-a sunat sotia, si tu-i spui: da, termin acum, vin acasa repede, cumpar de toate.!?!? Nu poti sa trantesti si tu cu pumnul in masa, chipurile, eu sunt masculul, regele junglei si gata discutia?
La care Leul ii raspunde:
- Frate, tu nu confunda lucrurile... Sotia ta e vaca, a mea e leoaica !!!


- Ce vrei să te faci când o să creşti mare?
- Mă fac idiot!
- De ce?
- Păi tatăl meu tot mereu zice: uite la idiotul ăla ce maşină are,
ce femeie bună are idiotul celălalt, idioţii ăştia sunt plini de bani…

****

Sfaturi pentru diverse situatii ! =)))))))))))))))))

1. Sfatul nr unu, tre’ sa asculti sfatul nr 2

2. Cand esti la o intalnire cu o gagica niciodata nu vorbi de fostele relatii. Pentru toata lumea, fostele relatii reprezinta un sex oral ratat cu finalizare nedepasita de constipatia momentului penibil.

3. Cand te duci la liceu/facultate si vrei sa dai o basina du-te mereu unde e mai multa lume. Da-o si nu fugi, nu zambit, in schimb fii primul ce se preface ca simte mirosu sau ca-ti suna telefonu’.

4. Ai grija ca basina sa nu fie cu sunet, silentioase si mortale = sansa sigura de scapare.

5. Cand te duci intr-un magazin si esti cu gagica-ta nu cumpara niciodata prezervative de fata cu ea, e ca si cand ai invitat-o sa mestece o guma de cauciuc, in schimb surprinde-o la 12 noaptea ci junioru’ imbracat.

6. Cand te duci la McDonalds nu cere un cichi-miki. Tipa de acolo va intelege alte lucruri si poate dai de vreo grasa.

7. Deja bat campii.

8. In cazul in care in grupul tau de prieteni toata lumea rade si nu se uita la tine, nu incerca sa faci o remarca ce ti se pare tie amuzanta, s-ar putea sa distrugi atmosfera si sa platesti si toata nota.

9. Cand cineva te intreaba daca ai o tigare, arata-i ca mesteci guma, e semnul clar al nefumatorului.

10. Niciodata, dar niciodata nu purta chilotii peste pantaloni. Super puterile vin doar oamenilor responsabili nu celor ce sunt plini de alcool.

11. … mai revin si cu alte completari!

****

A: Ce joci ma?
B: Counter strike! si ascult si manele!
A: Cum sa joci ma Counter strike pe manele?
B: Simplu, Guta imi spune mereu pe unde vin dusmanii!

"Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 32." - de la Elly Weiss.

\Pupici si Happy Weekend tuturor!

10 comentarii:

  1. Happy Weekend!
    Oho, dar cred că postarea asta era pentru oricine, numai pentru mine nu!:))
    Drăguțe și glumele, și sfaturile!:)
    Te pup, Ale!

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa tin minte sfaturile! sunt bune la casa omului :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Oare pe mine ma crede vreun prieten daca ii arat guma de mestecat? Ma indoiesc! Imi place la nebunie sa mestec guma mentolata in timp ce fumez... :)))
    Buna sfaturile tale, trebuie sa le impartasesc si altora. :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Forte haioase bancurile selectate pentru aceasta editie, cel mai mult m-a incantat cel cu tipii care au ajuns la poarta Raiului. :))
    Saptamana minunata tie si micutei Emilia. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. "Guta imi spune mereu pe unde vin dusmanii!" :)))
    Asta, asa, ca sa mentionez doar un singur exemplu. Glume excelente, sfaturi la fel, astept continuarea sfaturilor ;) :))

    Draga mea, am niste restante uriase la vizite si raspuns la comentarii chiar la mine pe blog...fiindca in ultima vreme timpul n-a fost amicul meu :(
    La tine de la MFC n-am mai ajuns. Ajung acum si vad ca n-ai inscris postarea in tabel...:( Trebuia s-a inscrii, nu aveam cum sa stiu... Imi pare tare rau.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. *s-o inscrii...e o greseala

      Ștergere
    2. M-am gandit intre timp ca poate a fost programata si tu n-ai mai ajuns pe blog. Am vazut la postarea cu concursul ceva legat de o absenta, de o nunta. Cred ca asa se explica :)
      Am inscris-o acum in tabel. Sper ca e OK.
      O zi frumoasa! Te pup!

      Ștergere
  6. Sa stii ca am fost plecata, da. O programasem, dar nu am mai revenit sa o inscriu in tabel, multumesc mult.

    RăspundețiȘtergere

Mestesugul - arta si meserie - serie de interviuri: Push Design (3)

Push Design este un duo dinamic, creativ până la cer și înapoi, și mai sunt și soț și soție. Mi se pare minunat ceea ce fac ei, plus multel...

Popular