marți, 6 august 2013

Meloman pentru o zi (10)

Ati vazut vreodata o zana? Dar un spiridus? Ielele jucand in padure .... Animalele vorbind cu voce omeneasca, regi si regine, cavaleri si printese, balauri si vrajitoare, magicieni si forte ale naturii dezlantuindu-se.... Asta imi inspira aceasta melodie. Enjoy it!





Dacă doresti să participi , publică pe blogul tău , o melodie preferată de care tocmai ti-ai amintit si vrei să o impartasesti cu noi si inscrie articolul la "Meloman pentru o zi"!

14 comentarii:

  1. Ce frumos, ma simt ca in padurea deasa in care razele soarelui isi face loc si ne mangaie chipurile in timp ce ne invartim cu mainile incrucisate :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, Mihaela, cam acesta ar fi spiritul. Foarte frumos spus!

      Ștergere
  2. Are ceva magic, intr-adevar, melodia aleasa de tine. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Nice! Loreena este magica ea insasi.

      Ștergere
  3. Chiar mi-a facut mare plãcere sa ascult piesa !
    O zi cu soare iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur, Sorin, ca ti-a placut. Merita ascultata. Cat despre soare, este din belsug :) ... O zi frumoasa!

      Ștergere
  4. Frumoasa alegere!
    Am trait clipe de incantare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Iulisa! Ma bucur ca va place alegerea mea.

      Ștergere
  5. M-ai atins cu Loreena! O ascult întotdeauna cu mare plăcere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adrian, eu am un album intreg inchinat Loreenei. Are o voce incredibila, magica ... iar melodiile ei sunt superbe. Nu le ascult eu in fiecare zi, dar in fiecare saptamana da ....

      Ștergere
  6. Eu am acum doar posibilitatea de a viziona, nu de a audia! Ceea ce imi cam incurca socotelile de meloman!:)
    Nu stiu melodia, de-abia astept sa pot sa o ascult!

    Pupici, Alexandra!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilda, oricand ai tu timp, sa stii ca merita sa o asculti ....este "magica" (si ma repet :P)

      Pupici si tie!

      Ștergere
  7. N-o cunosc dar canta frumos. Iar melodia pare ca rupta dintr-un basm. Sau ce ne imaginam noi a fi un basm :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Superba... si trebuie sa spun ca i-ai facut introducerea perfecta :)

    RăspundețiȘtergere

Handmade with Love - Portofoliu de creatori handmade (2) Iasi

Ca și în primul articol al acestei serii-portofoliu, și acesta vă prezintă creatorii de handmade din Iași. Sunt p ersoane minunate , ca și...

Popular