Treceți la conținutul principal

Concurs

Bună tuturor!

La un moment dat, mă gândisem să organizez un concurs de ziua mea. Dar ziua mea a venit și a trecut, eu am uitat pur si simplu de concurs (credeți-mă, nu e de la vârsta înaintată, ci de la prea multele planuri în care activez). 

Acum că am un moment de respiro, sper să vă placă premiul. Sunt 2 trilogii scrise de Arlette Geneve, o scriitoare de origine spaniolă, două trilogii destul de intense: trilogia Penword-Velasco și trilogia Beresford.

Tot ce aveți de făcut este să îmi răpundeți la următoarea întrebare:

”Câte cărți ați citit anul acesta până în prezent?” 

Stați fără grijă, nu e concurs despre cine a citit cele mai multe cărți, nuuu. Pur și simplu nu am vrut un concurs cu like și share (acestea sunt binevenite, dar nu obligatorii), iar alte întrebări au fost deja puse.

Așadar este destul de simplu: răspundeți la întrebarea de mai sus, pe blog, și sunteți înscriși pentru tragerea la sorți a premiului format din cele două trilogii scrise de Arlette Geneve.

scuzați calitatea imaginii, este făcută cu telefonul într-o zi mohorâtă ;)

Aveti la dispoziție până pe 31 august să vă înscrieți. Tragerea la sorți (cu random) o voi realiza după ce voi afișa lista cu participanții. Cam atât din partea mea. Vă aștept cu răspunsurile la întrebarea super simplă :)

Pupici!!!

Comentarii

  1. Pana acum, am citit doar 15 carti din cele 40 cate mi-am propus. ^_^
    Cartile mi se par foarte tentante!! Multumim pentru sansa!! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca ar fi cam 13 carti din cate imi aduc aminte

    RăspundețiȘtergere
  3. 25. Goodreads e contorul meu. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Conform carnetelului meu am pana acum 102 carti citite,desi s-ar putea sa fi uitat sa trec un titlu sau doua :D
    Luiza

    RăspundețiȘtergere
  5. Până acum am citit 31 de cărți! Nu e mult, dar nici foarte puține :).

    RăspundețiȘtergere
  6. Cam vreo 30 de cărţi.
    Mulţumim pentru concurs şi o zi frumoasă :-*

    RăspundețiȘtergere
  7. Vreo 40 sau mai putin. Nu am stat sa le numar

    Multumim pt concurs.

    Irina Marin

    RăspundețiȘtergere
  8. Aproximativ 70 și am impresia că am cam somat ;-);-);-)cristina bejan

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu stiu sa spun exact numarul deoarece anul acesta nu am dispus de o lista cu cartile pe care doream sa le citesc si nici cu cele pe care le-am citit, dar din cate imi aduc aminte la o numaratoare rapida in minte am citit in jur de 27 de carti. :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Pana acum am citit 123 din 150 cate mi-am propus.

    RăspundețiȘtergere
  11. georgescu oliviana19 august 2015, 16:39

    Nu le-am contorizat, dar avand in vedere ca citesc 9-10 carti pe luna, ar fi vreo 70 citite de la inceputul anului, ceea ce e mult mai putin decat mi-as dori!

    RăspundețiȘtergere
  12. eu am citit aproximativ 60 carti.Nu stiu daca mult sau putin...

    RăspundețiȘtergere
  13. Sincer nu am numarat,dar mergand pe o medie de cinci carti pe luna,as spune ca 40-43.Unele bune.altele mai.putin nime

    RăspundețiȘtergere
  14. Până acum am reușit să citesc 30 de cărți :D
    Mulțumim pentru concurs!

    RăspundețiȘtergere
  15. Cam in jur de 15 cartii.Daca nu am gresit numaratoarea ;)

    RăspundețiȘtergere
  16. Cred ca sunt cea mai fraiera de aici :)) Vreo 10 si unele nici nu le-am terminat.

    RăspundețiȘtergere
  17. Pana in prezent am citit:
    a).Imprumutate:1
    b)kindle:3
    c)pdf:7
    d)biblioteca:17
    e)biblioteca mea personala:18
    Total carti citite pana in prezent:46

    RăspundețiȘtergere
  18. Conform Goodreads 117 până acum, dar am impresia că el mai umflă numărul :D

    RăspundețiȘtergere
  19. Am citit in jur de 130 de carti pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  20. Am citit 25 de carti. Daca le pun si pe cele pentru facultate ajung la 40.

    RăspundețiȘtergere
  21. 21 din 50 cate mi-am propus. Si la mine Goodreads e contor :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Am citit foarte multe carti, probabil aproape de 50. Nu e vorba doar de carti romantice, ci si de carti de psihologie si parenting, de carti sf, thrillere.
    De aceasta autoare nu am citit inca nimic desi mi-am propus de multa vreme.
    Multumim pentru concurs!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Concurs "În așteptarea Crăciunului" cu Fairy`s Events - ÎNCHEIAT plus CÂȘTIGĂTORII

Puțin câte puțin ne pregătim de Crăciun. Cu liste, cu idei, cu poezii și colinde pentru a-l impresiona pe Moș Crăciun. Ca să nu mai zic că și super/hyper marketurile și site-urile online au început de multișor deja să ne tot convingă să începem cumpărăturile de Crăciun cât mai devreme posibil.
Eu îmi aduc aminte din copilărie că majoritate cumpărăturilor se făceau în decembrie, cât mai aproape de ziua cu pricina, bradul era împodobit pe 24 decembrie, cu colinde de la radio, televizor sau discuri de vinil (chiar, mai există așa ceva?!), mama pregătea mâncarea, tata ajuta la orice era nevoie și apoi noi mergeam la colindat prin cartier, la rude și cunoștințe. Și era foarte frumos!
Acum e frumos din alte motive: redescopăr Crăciunul prin ochii Emiliei și acușica al bebelușului. Și mi se pare la fel de magic ca înainte, doar că din altă poziție: aceea de părinte. De aceea, împreună cu Oana de la Fairy`s Events (și ea mama unei fetițe) ne-am gândit să organizăm un concurs pentru pitici și…

Prin cenușa de visuri de Oana Arion

Mi-am jurat că nu voi mai citi trilogii sau serii care nu sunt publicate în totalitate. Mi-am jurat și nu m-am ținut de cuvânt. Cum să reușești să te ții de cuvânt când în fața ta apare manuscrisul penultimului volum al seriei mult-iubite? Nu poți. Te apuci de citit și încerci să citești destul de repede ca să afli tot și, totuși, destul de încet ca să nu se termine dintr-o dată.
Călătoria mea a început acum vreo 2 ani și ceva, cu lectura primului volum din seria Nemuritor și descopeream atunci un mix de fantasy, romance, umor fin și personaje de care ajungi să te îndrăgostești. Apoi am zis că voi cumpăra următoarele 4 volume și le voi citi când seria va fi publicată integral. Desigur că soarta a avut alt plan: la începutul anului am cumpărat pachetul cu primele 3 volume și in 3 nopți erau gata.




Am crezut că îmi va fi la fel de ușor și cu acest volum 4: mă refer la găsit timp pentru citit, pentru că imediat ce începi să citești și te scufunzi în lumea Victoriei nu prea mai este cale …

Concurs încheiat: Campionatul Național de Joacă pentru Părinți și un mini-concurs

Pe 16 octombrie am fost invitată la Campionatul Național de Joacă pentru Părinți cu Mirela Retegan. A căzut într-o duminică, numai bine a putut să stea tati cu Emi și eu să pot participa. Și mă bucur nespus că am putut face asta.   Cine nu a auzit de Gașca Zurli dintre cei care au copii? "Am o căsuță mică, așa și-așa ...."-ne executam amândoi lângă mândră și dansam de mamă focului și rădeam ca nebunii. "Cântec pentru Maya"-acel Maya e ceva generic, deși dedicat fiicei Mirelei Retegan, poate fi înlocuit cu absolut orice nume, mai ales cel al puiului tău, și îți dai seama că, de multe ori, ei nu vor bunuri materiale ci să fim alături de ei cât mai mult.






Campionatul de Joacă pentru Părinți ar trebui organizat în fiecare lună :) Pentru că merită. Pentru că aș vrea cât mai mulți părinți să se joace, să uite de încrâncenările zilnice și să redevină pentru vreo 2-3 ore niște copii veseli, puși pe joacă și învățați să se distreze.   E vorba despre timp de calitate cu copil…