marți, 18 august 2015

Leapșa Liebster

Nu am mai participat de mult timp la o leapșă, astfel că a fost o surpriză binevenită nominalizarea la Liebster :). Mulțumesc RalucaLuciana si Adela Anca. Wow, trei nominalizări. Trebuie să raspund la câteva întrebări și apoi să predau stafeta altor bloggeri.

Regulile pentru această leapsă sunt:
·  Mulţumeşte-i persoanei care te-a nominalizat scriind link-ul către blogul ei în postare;
·  Răspunde la toate întrebarile primite;
·  Nominalizează 11 bloggeri care au sub 500 de followers;
·  Formulează 11 întrebări la care să răspunda cei nominalizaţi de tine;
·  Nu poţi nominaliza persoana care te-a nominalizat pe tine;
·  Trimite-le nominalizaţilor un link la postarea în care i-ai numit, pentru a-i informa.





1  De ce ai început să scrii pe blog?
  Pentru mine, scrisul pe blog a început pentru că nu aveam ce fac. Eram consemnată la pat, un fel de ”arest la domiciliu” pentru a nu pierde sarcina, cu mâna dreaptă și piciorul drept in atele. Dupa o lună de stat, citit cărți, urmărit emisiunile, serialele și filmele preferate, mă cam săturasem. În schimb, citeam alte bloguri. Astfel, am avut ideea de a începe să scriu și eu pe un blog al meu.


2  Ce îți place cel mai mult la activitatea de blogging?
  Faptul că am ajuns să cunosc mai multe despre această lume, despre oamenii din spatele blogurilor, care mi-au devenit exemple de urmat sau nu, prieteni adevărațiîn viața reală. Blogging e și mai fain cînd ai o relație offline cu alți bloggeri.
 

3  Dar care este cea mai mare provocare?
  Să găsesc timp și inspirație să mai scriu câte ceva în ultima vreme și să nu las blogul ”în paragină”. Recunosc că nu m-am mai ocupat de el de multă vreme, dar cred caă e doar o perioadă ceva mai grea acuma și nu prea mă mai atrage să scriu așa de mult. poate va trece, poate nu, vom trăi și vom vedea.
 

4  Ce bloguri din România urmărești?
  Chiar mai multe urmăresc. De la anumite vedete, până la bloguri personale și nișate pe diferite segmente: fashion, books, tech, blogging, călătorii, culinare. Și nu numai românești, ci și străine. Dar nu vreau să dau nume acuma, ar cam trebui să mă gandesc la câteva exemple pentru fiecare și apoi nu mai termin de scris aici :).


5  Ce activitate te relaxează cel mai mult?
  Plimbatul, cititul, muzica și filmele, gătitul. Toate acestea sunt preferatele mele. Dar cred ca cititul și gătitul ceva mai mult.


6  Dacă ai putea pleca acum undeva, unde ar fi acel loc?
  Coreea de Sud. Aceasta e destinația mea de vis în acest moment. De mult îmi doresc să aflu mai mult, pe viu, despre cultură, țara și oameni. 
 

7  Ce răspuns dădeai în copilărie întrebării Ce vrei să te faci când vei fi mare?
  Psiholog, scriitoare, dansatoare, primar, astronaut șamd. Cred că aveam o listă interminabilă și aici.
 

8  Dacă ai putea invita pe oricine la o cafea, pe cine ai invita?
  Cred ca pe unul din scriitorii mei preferati: Umberto Eco sau Javier Sierra. Doar la o cafea și puțina conversație. Ar fi ceva cu adevărat măreț.
 

9  Dacă ai avea o singură întrebare pentru persoana respectivă, care ar fi aceea?
  ”De ce scriitor și nu altceva?
 

10  Dacă banii și timpul nu ar fi o problemă, care ar fi lucrul pe care l-ai schimba la blogul tău?
  Multe: design-ul, customizarea, concursuri fără like și share pentru citirori (cu cărți, bilete la teatru, film, opera, concerte); mediatizarea ONG-urilor și a acțiunilor dragi mie.
 

11  Care e citatul care se potriveşte cu viaţa ta actuală?
  De fapt, ar fi două citate, așadar voi trișa putin. Dar sper să mă iertați. Primul ar fi citatul lui Charlie Chaplin: ”O zi fără a râde este o zi irosită” și un citat dintr-o piesă de teatru spaniolă, srisă de Pedro Calderón de la Barca, care poartă titlul ”La vida es sueño”:

 ¿Qué es la vida? Un frenesí.
  ¿Qué es la vida? Una ilusión,
  una sombra, una ficción,
  y el mayor bien es pequeño:
  que toda la vida es sueño,
  y los sueños, sueños son.
  



  Ce este viaţa? O nebunie. 
  Ce este viaţa? O iluzie,
   o umbră, o ficţiune. 
  Şi binele suprem e trivial; 
  pentru că întreaga viaţă e un vis 
  şi toate visele nu sunt altceva decât vise.

Nominalizările mele sunt:

Dorina Dănilă cu al ei blog http://dorinadanila.com/
Adrian Manea cu http://adrianmanea.ro/


Cele 11 întrebări la care trebuie să răspundeți:

De ce ai început să scrii pe blog?
Ce îți place cel mai mult la activitatea de blogging?
Dar care este cea mai mare provocare?
Ce bloguri din România urmărești?
Ce activitate te relaxează cel mai mult?
Dacă ai putea pleca acum undeva, unde ar fi acel loc?
Ce răspuns dădeai în copilărie întrebării Ce vrei să te faci când vei fi mare?
Dacă ai putea invita pe oricine la o cafea, pe cine ai invita?
Dacă ai avea o singură întrebare pentru persoana respectivă, care ar fi aceea?
Dacă banii și timpul nu ar fi o problemă, care ar fi lucrul pe care l-ai schimba la blogul tău?
Care e citatul care se potriveşte cu viaţa ta actuală?











Un comentariu:

  1. Multumesc pentru nominalizare. Am mai facut leapsa asta acum vreo 2 ani. Iti raspund la intrebari aici. :)
    1. Din placere.
    2. Aproape totul.
    3. Sa te tii de blogging ani de zile.
    4. Foarte multe.
    5. Sportul.
    6. Honolulu.
    7. Doctor.
    8. Lista e prea lunga.
    9. Nu prea pun intrebari de obicei.
    10. N-am ce sa schimb.
    11. A avea sau nu blog, aceasta e intrebarea.

    RăspundețiȘtergere

Mestesugul - arta si meserie - serie de interviuri: Push Design (3)

Push Design este un duo dinamic, creativ până la cer și înapoi, și mai sunt și soț și soție. Mi se pare minunat ceea ce fac ei, plus multel...

Popular