joi, 30 octombrie 2014

88 dintr-un foc! la cărţi mă refer

Cărţile si cu mine facem casă bună. Foarte bună chiar. De ieri seară şi până în prezent, în aplicaţia mea Kindle Cloud Reader (pentru PC) am 88 de cărţi, toate luate de pe Amazon. Toate în engleză.

Să vedem. Aseară am intrat pe contul meu de Amazon doar aşa, de kiki-riki-miki. În traducere, mă cam plictiseam şi am vrut să văd dacă găsesc cartea pe care o vroiam. Desigur că am găsit-o: în engleză şi spaniolă, dar la un preţ care m-a lăsat tablou. Astfel am început să navighez pe site, mai exact pe Kindle Store şi să caut diferite genuri literare.

Zis şi făcut. Am găsit diferite cărţi interesante, am căutat mai mult despre autor sau autoare şi am dat şi peste acele FREE STUFF/gratuităţi. Problema era că nu se puteau descărca. Se puteau citi numai din aplicaţia Kindle Cloud Reader, care există şi pentru calculator sau desktop. Am descărcat şi instalat aplicaţia (foarte uşor şi rapid) şi am purces la o căutare mai riguroasă.

Peste ce am dat?! Cărţi ale clasicilor, precum William Shakespeare, Jane Austen, Socrate şi alţii; apoi noutăţi din genurile preferate: suspans, fanteziste, poliţiste, romance, fiinţe supranaturale.



  două printscreen-uri din aplicaţia mea Kindle Cloud Reader

Aşadar, am cărţi erotice, mister, suspans, cu vampiri (cred ca sunt cele mai multe) şi alte fiinţe supranaturale, young-adult romance etc.


aşa se văd cărţile în aplicaţie

Mi se pare uşor de citit. Ca în orice aplicaţie de citit cărţi electronice, şi în aceasta ai mai multe opţiune de citire, plus semnele de carte, căutare în carte, schimbarea fontului şi/sau a culorii lui, poţi să scrii notiţe pe baza a ceea ce citeşti şi poti sincroniza citirea pe toate dispozitivele pe care le ai: calculator personal (desktop), tableta, smartphone sau Kindle.

Tot ce trebuie să fac este să mă loghez cu user-ul şi parola contului meu de Amazon şi, gata!, pot citi de oriunde. Dar, cum nu am decât calculator personal (deocamdată), citesc de acolo.

Pe voi vă interesează cărţile electronice? Dacă da, căutaţi numai gratuităţi sau mai şi cumpăraţi_

PS: Majoritatea cărţilor din lista mea sunt gratuite, doar vreo câteva continuări, volumele 2,3,4 etc. dintr-o serie sau alta le-am cumpărat.

2 comentarii:

  1. desi suna tentant, eu iubesc sa citesc cartea, s-o simt , so savurez :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu le prefer asa, Vero, sa stii. Dar de multe ori dau peste carti care nu cred ca vor fi traduse vreodata la noi. Si pentru ca e si mai greu sa dai peste ele in format fizic, in engleza, le am in format electronic. Nu vreau sa ratez nimic, chiar daca e in alta limba decat romana.

      Ștergere

Mestesugul - arta si meserie - serie de interviuri: Push Design (3)

Push Design este un duo dinamic, creativ până la cer și înapoi, și mai sunt și soț și soție. Mi se pare minunat ceea ce fac ei, plus multel...

Popular