luni, 5 ianuarie 2015

Noua provocare handmade - Tea cup, coffee mug or a hot choco mix?

Buna tuturor!

Au trecut deja cateva zile din noul an, am dat curs unei provocari - cea cu cartile, acum vine randul unei alte provocari - de data aceasta, handmade. Daca mai tineti minte de acel Secret Santa Handmade organizat de mine, atunci sa stiti ca se bazeaza pe acelasi principiu: acela de a crea ceva cu mainile noastre pentru a-l face cadou sau pentru placerea noastra proprie.

Dar vreau ca fiecare provocarea sa fie specifica, sa aiba elemente ciudatele si haioase, sa se lege de vreo sarbatoare intenationala sau nationala. Ce urmeaza? Valentine`s Day (pe care, eu personal, nu o sarbatoresc), Dragobetele si Martisorul. Cum sa facem?


Daca si voi, cei/cele care participati sunteti de acord, as dori ca ceea ce realizam sa trimitem intre 24 si 28 februarie, pentru ca macar in martie sa ajunga coletele. Avem deja experienta incurcaturilor cu posta de la Secret Santa Handmade.

Si acuma sa va explic, mai pe larg, despre ce este vorba in aceasta noua provocare handmade:

- Pe grupul nostru secret am pus o intrebare, aparent fara sens, dar cu un scop ascuns:  "Bun, o intrebare intrebatoare: ceai, cafea sau ciocolata calda?" - cadoul nostru, pe care il vom crea cum vom stii mai bine, va avea legatura cu ceaiul, cafeaua sau ciocolata calda.

Va las mana libera sa alegeti ce vreti sa realizati: cani, cescute, pliculete de ceai, ceainic, termos, tablou cu si despre cele trei elemente deja enumerate, hainuta tricotata pentru cana de cafea, jurnale care sa respecte tema ....absolut orice va vine in minte cand va ganditi la ceai, cafea sau ciocolata calda.

- Puteti utliza absolut orice forma creativa de a realiza un cadou, atata timp cadoul este facut de manutele voastre.

Tricotat, lipit, cusut, decoupage, pictat, modelat, cusut, indoit, quilling, quilting, aplicatii, stampile, chiar va puteti apuca si de bucatareala daca sunteti siguri/sigure ca ceea ce pregatiti rezista transportului cu Posta Romana (nu oblig pe nimeni sa trimita prin curier)

Si acuma, cate imagini pentru inspiratie:






(sursa imagini: Pinterest)


Sper sa va inscrieti macar 10. Stiu ca nu e ceva usor de realizat, dar idei sunt, puteti veni cu ideile proprii, originale - chiar mai bine asa, aveti timp pana pe 24 februarie sa le terminati si intre 24 si 28 februarie sa le trimitem.

Va astept in comentarii inscrierile! Apoi va indrum spre grup. Spor si inspiratie!

14 comentarii:

  1. I-m IN! Și deja știu ce vreau să fac! Și mi-am ales ceva foaaarte complicat! Să văd de unde găsesc materiale :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca intotdeauna, Daniela, esti printre primii. Aici chiar esti prima. Ma bucur de participarea ta. Abia astept sa vad ce mai creeaza creierul nostru, sa vad ce mai iese din mainile noastre. Acuma chiar ma apuc mai din timp ca sa fiu sigura ca fac ceva cum trebuie. Pup si spor!

      Ștergere
  2. aproape ca mi s a facut pofta de cafea vazand imaginile cu creatiile. imi place proba si abia astept sa ma apuc de mestereala :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei, ma bucur sa te vad si pe tine! Abia astept sa vad ce mai scot manutele tale fermecate! Pupici :*

      Ștergere
  3. Sună interesant! Mă bate și pe mine gândul să răspund provocării! Filicitările le-am realizat cu copiii pentru mămici , în martie. Îmi place la nebunie coperta de carte sub formă de carte! Unde ai găsit-o?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simona, cand esti sigura ca vrei sa participi ....ma contactezi aici, pe FB sau pe email si te indrum catre grup - acolo discutiile sunt mai rapide, suntem toti cei care participa si ne dam idei unii altora.

      Imaginea am gasit-o pe Pinterest, uite aici http://www.pinterest.com/pin/349662358541429256/.

      Ștergere
  4. Vreau vreau vreau! :) Abia astept..cu toate ca vine sesiunea si nu prea am timp..

    RăspundețiȘtergere
  5. Deja cam stiu ce voi face, trebuie doar sa vad cui trebuie sa trimit sa vad daca se potriveste :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma inscriu si eu, Alexandra!
    Imi place la nebunie propunerea ta :)

    Antoaneta

    RăspundețiȘtergere
  7. Interesant! Imi plac ideile de provocare si cadouri handmade. Mult succes! (Creata)

    RăspundețiȘtergere
  8. Am doua maini strangi ca altfel... o sa fiu cu ochii mari pe aici. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma bag si eu :D e bn ca stiu din timp de ea k cu Gaga Mik greu cu timpul :) deci te rog trece-ma pe lista :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte interesant jocul vostru. Sunt curios ce va ieşi din mânuţele voastre!

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna!M-a indrumat catre aceasta provocare o prietena.Super tema,deja am mai multe idei ca asteapta sa prinda viata.Pot sa ma inscriu si eu?

    RăspundețiȘtergere

Mestesugul - arta si meserie - serie de interviuri: Push Design (3)

Push Design este un duo dinamic, creativ până la cer și înapoi, și mai sunt și soț și soție. Mi se pare minunat ceea ce fac ei, plus multel...

Popular