vineri, 17 aprilie 2015

Provocarea SunFood și rețetele mele cele mai simple

Știu, știu. A trecut Paștele și trebuia să vă scriu mai devreme despre această provocare și despre rețeta pe care am ales-o. Dar cum din a treia zi de Paște am tot dat interviuri, probe, teste pentru angajare, abia astăzi am prins puțin timp liber ca să o scriu. Noroc că pozele le aveam.



Mi-aș fi dorit să îmi vină această idee acum mulți ani când, după mesele copioase de Paște, abia ne mai puteam mișca de grei ce ne simțeam. Grei în general, până și în gândire, nu numai în acțiuni.

De aceea, eu m-am gândit să prepar un smoothie de fructe, numai bun pentru a-l intercala între mesele prea îmbelșugate. Eu l-am preparat cu o conservă de Ananas bucăți în sirop slab îndulcit de la SunFood. Și fiecare a putut să guste din cele două versiuni pregătite de mine (câte două pahare de fiecare, așadar a fost destul cât să dăm și la prieteni).

Rețeta 1: Smoothie de ananas cu căpșune, banane și lapte de migdale

Ingrediente:

- o conservă de Ananas bucăți în sirop slab îndulcit de la SunFood (sau ananas proaspăt, orice doriți voi)
- o banană coaptă bine
- 150-200 grame de căpșune (spălate bine și scoase codițele)
- 200 ml de lapte de migdale
- un sfert de lămâie

Cum se pregătește:

Eu am folosit blenderul vertical și vasul blenderului. 
Am pus în vas toate fructele proaspete, tăiate în prealabil în bucăți, apoi ananasul din conservă, am folosit blenderul vertical pentru a le omogeniza.
Am adaugat zeama de la sfertul de lămâie, apoi laptele treptat.
Pentru îndulcit, am folosit siropul din conservă. Nu voiam să adaug zahăr.

Asta este tot! Să aveți poftă!


Explicație: Am ales să folosesc laptele de migdale în loc de laptele simplu, de vacă sau capră, din cauză că o combinație a laptelui de origine animală cu fructe nu este benefică organismului, provocând reacții nu prea îmbucurătoate. Laptele de migdale nu reacționează cu fructele, de aceea stomacul nostru este salvat.

Rețeta 2: Smoothie de ananas cu pere Abate, banană și lapte de migdale

Ingrediente:


- o conservă de Ananas bucăți în sirop slab îndulcit de la SunFood (sau ananas proaspăt, orice doriți voi)
- o banană coaptă bine
- o pară Abate coaptă bine (poate chiar două, dacă perele sunt mai mici)
- 200 ml de lapte de migdale
- un sfert de lămâie

Cum se pregătește:

În același mod ca și la rețeta anterioară, cu blenderul vertical.
Am pus în vasul blenderului ananasul, banana și para Abate tăiate în bucăți (nici prea mari, nici prea mici), le-am omogenizat.
Am adăugat zeama de lămâie și laptele de migdale, apoi puțin din siropul de la ananas.



Aici sunt două din paharele pregătite, cele două salvate sunt ale mele.
Restul era deja savurate. :)

Sper că v-a plăcut! Ce alte rețete de smoothie îmi mai recomandați?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mestesugul - arta si meserie - serie de interviuri: Push Design (3)

Push Design este un duo dinamic, creativ până la cer și înapoi, și mai sunt și soț și soție. Mi se pare minunat ceea ce fac ei, plus multel...

Popular