Treceți la conținutul principal

Cum e să fii Moș Crăciun?

Vă spuneam zilele trecute că m-am implicat într-o campanie a bloggerilor din Kooperativa 2.0 Iași pentru a face Crăciunul a 11 familii mult mai frumos și luminos - ”Shareuim globuri cu suflet”! Nu pot exprima în cuvinte ce colegi am: minunati!

Împreună cu brazii, decorațiunile pentru brad, alimentele și bomboanele de la Carrefour Felicia (partenerul nostru), bloggerii au reușit să strângă bani, alimente neperisabile, dulciuri, jucării, cărți, rechizite, produse de igienă. Și au făcut asta cu ajutorul altor oameni frumosi, care au donat din ceea ce aveau ei pentru cei mai puțin norocoși.



Familiile sunt 11 la număr, locuiesc în sate diferite, așadar s-au format echipe cu cei care au putut să meargă la ele pentru a duce cadourile. Împreună cu Bogdan Tanasă de la Casa Share, au făcut planuri, au cerut indicații și au ajuns, în sfârșit, la familii. Au făcut astfel încât să ajungă când sunt și copiii acasă, să se poată bucura de brăduț, împodobirea lui și restul cadourilor.



Acum, avem o nouă provocare: să strângem bani pentru 2 biciclete pentru o fetiță și un băiat și un laptop pentru un adolescent de 15 ani. Bloggerii deja se organizează; dacă dorești să contribui și tu, îți vom fi recunoscători pentru ajutor. Pentru orice donație, oricât de mică sau mare, te aștept cu un mesaj pe sutzu.miri@gmail.com sau pe pagina de Facebook a blogului. Eu sper să reușim și în această nouă provocare.

Acum să vă povestesc că la mine s-au strâns altele: haine pentru adulți, haine pentru o fetiță de vreo 2-3 ani și jucării. Mă întrebam ce voi face cu ele, unde le voi duce și cui le voi da, dar totul s-a rezolvat frumos: o altă bloggeriță a mers la o grădiniță din mediul rural și a dus și aceste donații, plus altele. Altă faptă bună, mulțumesc celor care au donat, mulțumesc Sorina pentru ajutor!

La urma-urmei, faptele bune trebuie făcute 365 de zile pe an, nu numai de Crăciun ...sau de sărbători. Așadar, haideți să facem o faptă bună!











Campania Shareuim globuri cu suflet




Casa Share - înainte și după



Comentarii

  1. Sunteti minunati!
    Sarbatori Fericite, sanatate, spor in toate, si multa veselie sa aveti! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Lumina Sfanta a Craciunului sa dainuie in inimi,sa va calauzeasca pasii spre bunatate,dragoste si intelegere!
    Craciun fericit!
    Sunteti minunati!

    RăspundețiȘtergere
  3. Impresionant.
    Iti doresc sarbatori frumoase si sarcina usoara!

    RăspundețiȘtergere
  4. Inmiit darurile la voi, cei care le oferiti, se vor intoarce! :)
    Zile fericite iti doresc, cu drag!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Concurs "În așteptarea Crăciunului" cu Fairy`s Events - ÎNCHEIAT plus CÂȘTIGĂTORII

Puțin câte puțin ne pregătim de Crăciun. Cu liste, cu idei, cu poezii și colinde pentru a-l impresiona pe Moș Crăciun. Ca să nu mai zic că și super/hyper marketurile și site-urile online au început de multișor deja să ne tot convingă să începem cumpărăturile de Crăciun cât mai devreme posibil.
Eu îmi aduc aminte din copilărie că majoritate cumpărăturilor se făceau în decembrie, cât mai aproape de ziua cu pricina, bradul era împodobit pe 24 decembrie, cu colinde de la radio, televizor sau discuri de vinil (chiar, mai există așa ceva?!), mama pregătea mâncarea, tata ajuta la orice era nevoie și apoi noi mergeam la colindat prin cartier, la rude și cunoștințe. Și era foarte frumos!
Acum e frumos din alte motive: redescopăr Crăciunul prin ochii Emiliei și acușica al bebelușului. Și mi se pare la fel de magic ca înainte, doar că din altă poziție: aceea de părinte. De aceea, împreună cu Oana de la Fairy`s Events (și ea mama unei fetițe) ne-am gândit să organizăm un concurs pentru pitici și…

Prin cenușa de visuri de Oana Arion

Mi-am jurat că nu voi mai citi trilogii sau serii care nu sunt publicate în totalitate. Mi-am jurat și nu m-am ținut de cuvânt. Cum să reușești să te ții de cuvânt când în fața ta apare manuscrisul penultimului volum al seriei mult-iubite? Nu poți. Te apuci de citit și încerci să citești destul de repede ca să afli tot și, totuși, destul de încet ca să nu se termine dintr-o dată.
Călătoria mea a început acum vreo 2 ani și ceva, cu lectura primului volum din seria Nemuritor și descopeream atunci un mix de fantasy, romance, umor fin și personaje de care ajungi să te îndrăgostești. Apoi am zis că voi cumpăra următoarele 4 volume și le voi citi când seria va fi publicată integral. Desigur că soarta a avut alt plan: la începutul anului am cumpărat pachetul cu primele 3 volume și in 3 nopți erau gata.




Am crezut că îmi va fi la fel de ușor și cu acest volum 4: mă refer la găsit timp pentru citit, pentru că imediat ce începi să citești și te scufunzi în lumea Victoriei nu prea mai este cale …

Concurs încheiat: Campionatul Național de Joacă pentru Părinți și un mini-concurs

Pe 16 octombrie am fost invitată la Campionatul Național de Joacă pentru Părinți cu Mirela Retegan. A căzut într-o duminică, numai bine a putut să stea tati cu Emi și eu să pot participa. Și mă bucur nespus că am putut face asta.   Cine nu a auzit de Gașca Zurli dintre cei care au copii? "Am o căsuță mică, așa și-așa ...."-ne executam amândoi lângă mândră și dansam de mamă focului și rădeam ca nebunii. "Cântec pentru Maya"-acel Maya e ceva generic, deși dedicat fiicei Mirelei Retegan, poate fi înlocuit cu absolut orice nume, mai ales cel al puiului tău, și îți dai seama că, de multe ori, ei nu vor bunuri materiale ci să fim alături de ei cât mai mult.






Campionatul de Joacă pentru Părinți ar trebui organizat în fiecare lună :) Pentru că merită. Pentru că aș vrea cât mai mulți părinți să se joace, să uite de încrâncenările zilnice și să redevină pentru vreo 2-3 ore niște copii veseli, puși pe joacă și învățați să se distreze.   E vorba despre timp de calitate cu copil…