duminică, 28 iulie 2013

Happy Weekend (6) - Dormitand

Buna ziua! De acuma weekendul e pe sfarsite, dar eu sunt tot cu gandul la dormit. Am avut 2 zile pline la Gura Humorului (pozici in curand), si cum sa dormi cand e asa de frumos afara, cand ai de vazut atatea, cand apa din piscina e numai buna de balacit?! Dar oboseala tot te ajunge, de asta tot imi umbla prin minte numai imagini cu paturi ...si mi-am zis sa va arat si voua ce fel de imagini.

























sursa foto



Voi in care ait vrea sa dormiti? Pe mine parca m-ar imbia cel suspendat, penultima imagine ....

Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 29, de la Elly Weiss.


PS: Nu uitati de concursul de aici, pana pe data de 15 august.

Pupici si un inceput de saptamana cat mai frumos!


11 comentarii:

  1. La începutul meu pe blog am avut si eu o postare cu paturi mai deosebita si unele imagini le-am postat si eu! :))
    Sincera si acum îmi place "cuibul" acela!
    Sa ai o vara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Minnie, imagini cu paturi am mai vazut si eu ....Mi-au placut tocmai pentru ca sunt traznite .... ca si mine, de altfel :)))) hahahaha

    Multumesc de urare! La fel si tie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce drăguuuțe sunt toate paturile astea :x În special cele în formă de mâncare, nu știu de ce, dar am o slăbiciune pentru ele :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Vaaai! Cat de frumoase sunt! :)
    Imi plac mult toate dar tot la slabiciunea mea am sa ma duc. La patul-pisica :))
    Unde sa stau si sa ma joc cu Snow. Cred ca ar fi foarte incantat. Stiu sigur ca s-ar juca pana ar obosi cu gherutele pisicii-pat. :))

    O duminica seara minunata, draga Alexandra! Te pup! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. si noi am avut un weekend plimbacios......si tanjim si noi dupa somnic! paturile tale sunt atat de......cozy :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase de tot! Personajul din primul pat e din My Neighbor Totoro, un anime super drăguț. ^^ Cel mai mult însă îmi face cu ochiul patul în formă de cuib. M-aș simți ca un puișor. :3

    RăspundețiȘtergere
  7. Greu de ales! Toate sunt faine! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoase...dar asa romantice si goale?...

    RăspundețiȘtergere
  9. Cu patul Mercedes ai eficiență maximă: somn și drum bun în același timp. :) Pus pe pilot automat, normal. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Cred ca un pat cuibusor m-ar face, fara indoiala, una dintre cele mai lenese persoane... e asa simpatic, incat as lenevi in el non-stop probabil :)) Nici penultimului nu i-as spune nu...

    RăspundețiȘtergere

Handmade with Love - Portofoliu de creatori handmade (2) Iasi

Ca și în primul articol al acestei serii-portofoliu, și acesta vă prezintă creatorii de handmade din Iași. Sunt p ersoane minunate , ca și...

Popular