joi, 25 iulie 2013

Concurs!!!!!

Va ziceam aici ca organizez un concurs. Asa este, numai ca s-au schimbat putin regulile, pentru a putea participa cat mai multa lume.

Aici este fragmentul cu parte despre concurs:

Astazi (23 iulie) asteptam prietenii la noi ca sa petrecem. Dar vroiam sa petrec si cu voi, dragii mei, astfel ca am o mica surpriza: un concurs cu un premiu - surpriza (vor fi si cateva carti, din cele care imi plac mie foarte mult, numai ca nu m-am hotarat care anume). 

Tot ce trebuie sa faceti este sa dati like/imi place paginii de Facebook Life is but a dream, share/distribuire la acest articol, sa lasati un coment la aceasta postare cu numele vostru cu care ati dat like si share. Sper sa va placa ce voi alege pentru voi.

Data limita pentru inscriere este de 15 august. Imi rezerv 2 zile pentru a extrage castigatorul/castigatoarea cu ajutorul Random.org. Trebuie indepliniti toti pasii, altfel veti fi descalificati.


Schimbarile:

- premiul va fi tot surpriza, micul spoiler: va include si ceva carti (numarul lor si care anume il voi hotari ceva mai tarziu, dar, zic eu, sunt carti pe care oricine le-ar citi cu placere);

- like si share acestui articol pe Facebook; cei care nu au Facebook (si da, mai exista astfel de persoane si chiar ma bucura, eu nu am mai rezistat) sa devina fan al blogului prin Google Fan Connect (GFC) in dreapta ecranului

- like paginii de Facebook Life is but a dream (din nou, celor care au cont pe reteaua de socializare);

- comentariu la acest articol cu toti pasii si cu numele lor (adevarat sai nickname, nu conteaza).

Data limita ramane aceeasi: 15 august.

Ce pot sa va mai zic: premiul va contine si ceva dulce, dulce de tot, cartile promise + surpriza (macar ceva sa fie si surpriza). Astfel ca va astept in numar cat mai mare pentru a va inscrie la concurs! Mult succes!

PS: Cine s-a inscris deja, in articolul anterior, nu mai are nevoie sa se inscrie si aici. cum este pentru cei noi.

Pupici!!!!



11 comentarii:

  1. bună, ai o leapșă de la mine aici: http://just-other-things.blogspot.ro/2013/07/leapsa-shine-on.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci frumos Leontina! Am mai facut o leapsa asa, dar voi da curs si invitatiei tale, in curand ...poate mai scriu si alteceva despre mine :))

      Ștergere
  2. Deci asa, Razvane, tu crezi ca asta e inscriere?! Pai scrie si tu ceva nu pune semnul unui emoticon :P. Na! Ca ti-am copt-o!!!! Hhahahaha

    RăspundețiȘtergere
  3. Oricum esti inscris, dar scris si tu ceva acolo :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Am ramas surprinsa cand am aflat cat de multi oameni nu au fb si nici nu simt nevoia sa isi faca. Eu il deschid de cum ma trezesc, desi mare parte din timp stau pe bloguri. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vienela, sa stii ca si eu sunt la fel de surprinsa .... dar si invidioasa putin pe aceste persoane.... Au blog sau nu pentru ca vor ele asa.... in rest, noi parca suntem dependenti de tot ce inseamna retea de socializare....

      Ștergere
  5. Ce concurs dragut, cu premii minunate: carti :) multumim mult!
    Am dat like cu numele Carla Sas-Abraham
    Link share: https://www.facebook.com/carla.sasabraham/posts/10200491843754805

    RăspundețiȘtergere
  6. Îmi place mult concursul pentru că e vorba de cărţi şi o surpriză...:) Salut iniţiativa şi adresez felicitări celor implicaţi!
    Am dat like cu numele Ştefan Liliana şi am dat share.
    Numai bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. FB. Lucica Lazar
    Share concurs. https://www.facebook.com/lucica.lazar/posts/411253298994916
    GFC. lucicalazar2
    Multumim pentru concurs! :-*

    RăspundețiȘtergere

Mestesugul - arta si meserie - serie de interviuri: Push Design (3)

Push Design este un duo dinamic, creativ până la cer și înapoi, și mai sunt și soț și soție. Mi se pare minunat ceea ce fac ei, plus multel...

Popular