marți, 23 iulie 2013

Happy Birthday ... to ME!

Da, Happy Birthday ... to ME!


So, it`s my birthday today! I`m a Leo!


Nu-i asa ca e adevarat tot ce scrie mai sus?! Eu zic ca da!

Bun, sa trecem la ale noastre: tocmai am terminat de copt si tarta cu visine si batoane de ciocolata ROM (o inventie de-a mea, sper sa fie si buna .... poze mai tarziu, poate maine :D), am vizitat blogurile mele, am comentat unde am avut ceva de zis, am ascultat ceva muzica ....dar tot nu pot sa dorm, desi e 02.07 (noaptea sau dimineata?! nici eu nu mai stiu).

Cadourile deja am inceput sa le primesc, printre care si 2 carti faine de la un prieten foarte, foarte bun ....Cel mai frumos si de pret cadou din viata mea doarme la ea in patut: 


Titlul dat de nanul Emiliei: Bolfoasa! :)))

Am avut parte de un mini-concediu la bunici, la tara - viata la casa este asa de frumoasa - Emilia a dormit asa de bine incat nu-mi venea sa cred ca am dormit si eu (in sfarsit!). A facut cunostinta si cu stra-matusa si stra-bunicii din partea mea. Ce fericire pe noi!

Astazi (23 iulie) asteptam prietenii la noi ca sa petrecem. Dar vroiam sa petrec si cu voi, dragii mei, astfel ca am o mica surpriza: un concurs cu un premiu - surpriza (vor fi si cateva carti, din cele care imi plac mie foarte mult, numai ca nu m-am hotarat care anume). 

Tot ce trebuie sa faceti este sa dati like/imi place paginii de Facebook Life is but a dream, share/distribuire la acest articol, sa lasati un coment la aceasta postare cu numele vostru cu care ati dat like si share. Sper sa va placa ce voi alege pentru voi.

Data limita pentru inscriere este de 15 august. Imi rezerv 2 zile pentru a extrage castigatorul/castigatoarea cu ajutorul Random.org. Trebuie indepliniti toti pasii, altfel veti fi descalificati.

Un preview al premiului il voi posta intr-un viitor articol pe blog. Dar acuma Noapte buna, dragii mei!, merg si eu la somn.... Maine am de petrecut si trebuie sa fiu fresh! Pupicei :*


36 de comentarii:

  1. La multi ani! Sa fii sanatoasa si sa te bucuri de micuta ta, care este foarte, foarte frumoasa!
    Aveai deja like-ul meu, am dat si un share si acum ma pun pe asteptat... :)))
    Distractie placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vienela, multumesc de urari.... si ma bucur ca particip la concurs. In curand va aparea si un "spoiler" al premiului ....

      Ștergere
  2. LA MULȚI ANI! Să fi sănătoasă, fericită, frumoasă, înțeleaptă (ca mămică și soție), iubită de copil și de soț și să ai tot ceea ce vrei și e bine! Iar copilașul să crească mare-mare! Cât are micuța? Surioara mea cea mai mică are 1 anișor și 2 luni și e o scumpă! Ca Emilia, de altfel!:)
    ❤❤❤
    P.S..: Eu îți trimit comentariu aici fără să dau și pe facebook, pentru că n-am!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, multumesc pentru urarea atat de frumoasa. Emilia are 2 luni si jumatate ....Voi schimba regulile concursului ca sa participe si cei care nu au Facebook, astfel ca te poti considera inscrisa

      Ștergere
    2. Pe twitter am redistribuit postarea! Mulțumesc, Ale!

      Ștergere
    3. Maria este super asa... Oricum schimbasem regulile concursului, astfel ca si tu erai deja inscrisa prin GFC. Pupici si multumesc pentru distribuire pe Twittter!

      Ștergere
  3. Ei da! Cadoul e tare,tare dulce si fara fundita!:))
    Pupicul de la sfarsit ...unde l-ai gasit?
    Mi-ar place si mie asa ceva intr-un ghiveci.:))

    Pentru tine si cei 26 de ani inca un :
    LA MULTI ANI!

    Nici eu nu am facefook(deci nu exist inca:)),dar comentariul meu este AICI,pentru tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Angi, cadoul e cel mai dulce posibil ... (sa vem ce mai zic dupa vreo cativa ani ;))

      Multumesc de urare!

      Esti inscrisa si tu la concurs.

      Ștergere
  4. la multi ani frumosi si sanatosi !
    super ingeras :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Coco! Ingeras, ingeras .....dar cu niste plamani ....Doamne! :))

      Cum nu participi la concurs? Sa stii ca premiul nu contine numai carti :D

      Ștergere
  5. La Mulţi Ani, Alexandra! Să ai o zi minunată, şi tu şi mândreţea ta de fată!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce drăguţ, eşti născută în aceeaşi zi cu scumpa mea mamă! :D La mulţi ani fericiţi, multă sănătate şi tot ce îţi mai doreşti!
    Particip şi eu la concurs. Am dat like şi share cu numele Alexandra Cristea.
    O zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut si eu pe Facebook si pe blogul tau urarea pentru mama ta ....E fain cand mai descoperi persoane nascute in aceeasi zi cu tine (mine).

      Esti inscrisa Alexandra (inca ceva in comun: prenumele nostru :P)

      O zi faina!

      Ștergere
  7. Iti urez si aici un calduros La multi ani!Si particip si eu la concursul organizat de tine ;) , am dat like si share cu numele de Ryta Mirabela.Si da sunt perfect deacord cu tine cu somnul de la tara/casa si eu stau la casa, la aer curat :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rita, super ....somnul acela este cel mai odihnitor, intr-adevar ....Mult succes la concurs!

      Ștergere
  8. Iaca a venit momentul sa-ti mai urez o data La Multi Ani frumosi si fericiti, cu bucurii, veselie si tot ce va doriti! AI un ingeras de scumpete, si nu cred ca vrei primi azi un cadou mai frumos decat zambetul ei! :) Sa petreceti, sa va bucurati, sa faceti poze! :) sa le vedem si noi....:)))
    Va pupam frumoaselor! :)
    Ne-ati lipsit in vacanta asta minunata! :)
    P.S.: nu avem cont FB, dar ne-am placut si emotionat articolul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mona, ca intotdeauna, prezenta "la datorie".

      Multumesc inca o data pentru urare si esti deja inscrisa la concurs ....Sa stii ca si mie mi-au lipsit prietenii din blogosfera cat am fost plecati ...Doar aveam calculator peste tot, dar am zis ca pauza asta e meritata ...de sotul meu si de Emilia ;)

      Ștergere
    2. stiu exact ce spui! si am avut nevoie de o pauza la un moment dat! :)

      Ștergere
  9. La multi ani,sa fii foarte fericita si implinita!!!:)

    RăspundețiȘtergere
  10. La mulți ani! Sunt de acord cu ceea ce se spune despre lei. :>
    Ce cadou minunat și prețios ai acolo! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ralu, merci mult! Leii sunt ...ei bine, lei :)))))) Participi la concurs?

      Ștergere
  11. Si acum,participarea mea la surpriza;)
    Numele cu care am dat like:Vaga Claudia
    share:https://www.facebook.com/vagaclaudia/posts/623831034303387

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ia uite aici .... asa se face... esti inscrisa Claudia ... Daca nu, te inscriam eu :P

      Ștergere
    2. O,multumesc,multumesc;) Chiar,iti multumesc frumos!:D Prima data am avut timp doar sa las un cometariu repede,abia dupa am reusit sa urmez si pasii pt concurs;) Te pup si sunt foarte curioasa de premiul dulce;)

      Ștergere
  12. La multi ani, Alexandra!
    Sa fii fericita, iubita iar micuta printesa sa-ti faca viata o poveste!
    Te pup, cu toata dragostea!

    Acum fug si pe pagina de FB.
    Elly Weiss
    Am distribuit si pe pagina blogului meu si in cronologia mea :)

    Distractie placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Elly, multumesc frumos de urare, de pupici.....

      Mult succes. Am vazut pe Facebook ca te-ai inscris, asa ca: multumesc1

      Ștergere
  13. Happy birthday to you!multi ani fericiti, sanatosi, iubiti si banosi sa ai, iar bolfosica sa iti aduca multe bucurii. E scumpa foc, deci iti dau dreptate, e cel mai frumos cadou.
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tina, merci mult de tot. Bolfosica asta mica cere tot mai mult timp, dar e o scumpa. Participi la concurs?!

      Ștergere
  14. La multi ani! Imi cer scuze pentru intarziere, dar sper ca primesti urari de bine oricand :D Sa fii fericita si sa ai parte de tot ce iti doreste inima, alaturi de frumoasa ta familie :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Loryloo, multumesc frumos de tot pentru urari. Nu e nici o problema .... stii cum e: pentru urari de bine nu e niciodata prea tarziu si intotdeauna te bucuri sa le primesti. Pupici :*

      Ștergere
  15. Uh, se pare ca am ajuns cam tarziu, dar nu pot sa nu iti doresc si eu o viata minunata alaturi de frumoasa Emilia si de familia ta. :) La multi ani, Alexandra. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nice, stai linistita ....nu e tarziu ....daca vreau, fiecare zi e ziua mea si voi imi puteti spune/trimite un "La multi ani!" in fiecare zi :))) hihihih

      Multumim de urari si bine ai revenit, Nice! Pupici :*

      Ștergere

Mestesugul - arta si meserie - serie de interviuri: Push Design (3)

Push Design este un duo dinamic, creativ până la cer și înapoi, și mai sunt și soț și soție. Mi se pare minunat ceea ce fac ei, plus multel...

Popular