marți, 9 iulie 2013

Meloman pentru o zi (7)

Chefliilor din bloc

Dansează lustra pe tavan,
În ritm de rock şi de lambadă;
Pereţii gata stau să cadă,
În vuiet grav de uragan.

Şi-n tropote de cavalcadă,
Privesc uimit de pe divan,
Cum joacă lustra pe tavan,
În ritm de rock şi de lambadă.

Şi-aşa, de-atâtea ori pe an,
Când sus la trei se strâng grămadă,
Şi de prin bloc şi de pe stradă,
Cheflii ce trag câte-un chiolhan,
De-mi sare lustra din tavan!

poezie de Virgil Petcu

(culmea e ca stau la 3 ... la etajul 3 :P)





Dacă doresti să participi , publică pe blogul tău , o melodie preferată de care tocmai ti-ai amintit si vrei să o impartasesti cu noi si inscrie articolul la "Meloman pentru o zi"!

9 comentarii:

  1. Frumoasa piesa, are toate ingredientele!:)

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. O piesa tare energica, imi place! Ai reusit sa ma trezesti un pic ca amortisem de tot...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur! Si eu eram cam amortita ...psihic... asa ca un rock bun m-a ajutat sa-mi revin.

      Ștergere
  3. şi eu, tot la trei! :)
    frumoasă piesă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot la 3? Asadar vecinul de la 3 are probleme cu lustra ?! hahaha :D

      O zi faina!

      Ștergere
  4. Eu stau la doi, deci... :)) Dar cred ca daca vecinu' de la 3 ar asculta melodia aleasa de tine cu siguranta mi'ar dansa lustra pana mi'ar ateriza in cap :))
    Frumoasa piesa :) Poate ii fac eu sa'i danse lustra vecinului de la 1, nu?:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne, nu ma fa sa ma simt vinovata pentru lustra vecinului de la 1! ...

      Din cand in cand merge o astfel de "trezire" a simturilor, dar nu la volum maxim :))

      Ștergere

Mestesugul - arta si meserie - serie de interviuri: Push Design (3)

Push Design este un duo dinamic, creativ până la cer și înapoi, și mai sunt și soț și soție. Mi se pare minunat ceea ce fac ei, plus multel...

Popular