marți, 4 martie 2014

Biblioteca bloggerului roman - infografic

Biblioteca bloggerului roman. Va mai amintiti de ea? O provocarea a lui Chinezu ne-a facut pe multi dintre noi sa facem asa o contabilizare a cartilor cititte in 2013. Si s-au citit carti, nu gluma.



Autori care i-am citit si eu, dar nu in 2013, se regasesc in acest infografic. Numai cartile citite de mine deloc. Se pare ca am avut alte interese, nu? Dar nu mai conteaza. Ceea ce e cu adevarat important este ca lumea chiar citeste. Si continua sa o faca.

Pentru 2014 mi-am propus vreo 50 de carti. Nici nu mai stiu de ce, doar pentru ca era o cifra rotunda. Sper ca pana la sfarsitul anului sa le vad terminate :)

PS: Ce mi-a placut la aceasta provocare?! Am avut sansa sa vad ce mai citeste lumea, care sunt cartile indragite de ceilalti bloggeri, ce genuri sau ce autori sunt "pe val". Este interesant sa vezi ca persoane pe care le admiri au aceleasi gusturi in ceea ce priveste lectura ca si tine. Daca doriti, aici este lista mea de carti citite pe 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mestesugul - arta si meserie - serie de interviuri: Push Design (3)

Push Design este un duo dinamic, creativ până la cer și înapoi, și mai sunt și soț și soție. Mi se pare minunat ceea ce fac ei, plus multel...

Popular