luni, 17 martie 2014

Banii nu aduc fericirea ...

...dar, se pare, intretin iubirea - vorba cantecului.

Nu stiu cat adevar sau neadevar exista in acesta afirmatie, dar stiu sigur ca banii nu cumpara iubirea, sanatatea, prietenii adevarati, familia etc. 

In schimb, stiu ca daca ai un ban mai mult poti sa ai grija altfel de sanatatea ta decat atunci cand nu-l ai; atunci cand banul este iti permiti sa ii oferi copilului tau serviciilede sanatate cele mai bune, iti poti plati facturile si alte datorii fara sa te mai ingrijorezi pentru zilele ce vor urma si, in sfarsit, te mai poti relaxa stiind ca ai spatele acoperit.

Cand se zice ca "Banul e ochiul Dracului" nu degeaba se zice. Ajugi sa il urasti, dar sa il doresti cu o ardoare "gresita", de parca ar fi raspunsul la orice intrebare. Si nu este asa. Numai ca, uneori, mai uit asta.

Noroc de familie si prieteni care-mi amintesc de lucrurile cu adevarat importante in viata. Nu inseamna ca nu mai am nevoie de bani (departe de mine asa ceva), doar ca incerc sa ma concentrez pe lucruri pozitive in viata mea pentru a nu cadea intr-o depresie de toata frumusetea.



2 comentarii:

  1. Banii nu aduc fericirea, ce-i drept o intretin, ai atins un subiect care a devenit cauza atator rautati, divorturi,neintelegeri. Cele mai multe neintelegeri azi pleaca de la lipsa banilor. Eu nu vreau nici prea multi, nici prea putini, destui cat sa duc o viata decenta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea, pe bune ca o scoatem la capat! o sa vezi! :) si gata, nici eu ma gandesc mult la asta ca te si acompaniez in depresie! :).....

    RăspundețiȘtergere

Mestesugul - arta si meserie - serie de interviuri: Push Design (3)

Push Design este un duo dinamic, creativ până la cer și înapoi, și mai sunt și soț și soție. Mi se pare minunat ceea ce fac ei, plus multel...

Popular