duminică, 23 noiembrie 2014

Rime amuzante

Un vânt mic
A stârnit
Într-un ibric
O mică furtună.
Lumea, nebună,
O credea de bună.

***

Un vânt mijlociu
Nu mă lăsa să viu
Și, dintr-un capriciu
M-a purtat pe aripile sale
Până-n fața ușii tale.

***

 Un vânt mare, mare,
S-a gândit să scoale
De prin curtea toată
Pietre, praf si lighioane.
Casa gemea
Vaca zbura
Ion plângea
Iar Măria
Ehei, Măria,
Nebuna râdea.



Sous le Vent de Guerlain este un parfum floral pentru femei. Sous le Vent a fost lansat în 1933. Nasul din spatele acestui parfum este Jacques Guerlain. Notele de vârf sunt lavandă, tarhon și bergamotă; notele de mijloc sunt note verzi, de iasomie și garoafe; notele de bază sunt stânjenel și note lemnoase.

Acest parfum este descris ca unul pentru care ar trebui să-ți vinzi toată colecția de parfumuri pentru a putea să îl cumperi. Este un parfum vintage, scump (un preț de 4 cifre - cel puțin așa am văzut; în dolari) și care te poartă în cu totul altă lume; un parfum pentru o persoană a trecutului cu ochii îndreptați spre viitor.

***


Apoi am găsit acest cântec, cu același titlu ca și numele parfumului.
Doi cântăreți minunați. O poveste mult mai bună decît versurile mele copilărești.
La ora 3 noaptea ...sau dimineața, nici eu nu mai știu.

Tema propusă pentru azi este Parfumul vântului, de către Vienela. Postarea face parte din Clubul Condeielor Parfumate, găzduit de Mirela, pe blogul ei.

Au mai scris pe aceeași temă: Mirela, Vienela, Gaby, Maya, Anca, Silving, Adriana și Elly Weiss  .....și vă invit să le vizitați pentru un parfum al vântului așa cum nu ați mai văzut/citit/mirosit/simțit.

14 comentarii:

  1. :)) Foarte frumoase versurile!:))

    Păi cred că o să particip și eu... Îmi fac timp să scriu!;)

    Pupici, Alexandra!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Maria! Sa stii ca poti participa oricand la acest minunat joc al Povestilor Parfumate. Putina inspiratie si un parfum si gata povestea :*

      Ștergere
  2. Vesela ta poezie m-a bine dispus, Alexandra, am citit-o și recitit-o, e foarte reușită! Chiar mă bucur că, de la literatură, de la Vienela și Maya, am trecut la pictură, la Gabi, acum aterizând în poezie ghidușă! Urmează o nouă porție de literatură și, cine știe, poate din nou găsesc ceva surprinzător și bun. Te felicit, e foarte reușită postarea. Cât despre parfumul Sous le Vent de Guerlain , am așteptat , sperând, că cineva îl va alege...Și uite că nu m-am înșelat, e unul din capodoperele olfactive ale lumii creatorilor de parfum, destinat amatorilor de miresme superbe, care nu se demodează niciodată, celor care iubesc, întradevăr, parfumul de calitate.
    Mulțumesc Alexandra, îți las gânduri și urări de bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tema aceasta a vantului a rascolit in noi! :)

      Toate v-ati intrecut in a descrie ceva atat de minunat: amintiri, vise, tablouri ....mi se pare ca ati reusit sa inglobati de toate cu aceasta tema.

      Parfumul mi-a placut mult. O capodopera, cum ai zis si tu. Am citit recenzii atat de plastice si de evocatoare despre acest parfum, incat parca l-as simti ...cu inima. Multumesc pentru cuvintele tale, Mirela, si pentru gazduirea acestui minunat Club!

      Ștergere
  3. Poezia ta m-a facut sa zambesc si sa ma gandesc ca viata nu e numai cu tristeti si suparari.Iti multumesc.Parfumul nu-l cunosc, nu prea cunosc parfumuri.Sa ai o duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! La 3 noaptea numai ganduri bune vin :)))) Dar pur si simplu nu-mi venea sa scriu nimica mai profund si am ales sa rad putin de talentul meu poetic. Cat despre parfumuri ....unele le stiu, de altele am auzit, pe altele abia le visez. O saptamana frumoasa!

      Ștergere
  4. nici eu nu ma pricep sa fac poezii... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aceasta a fost doar o incercare ....reusita sau nu, m-a facut sa rad si cred ca asa nu m-am mai temut (asa de tare) de ceea ce vor gandi altii despre poezia mea. Nu sunt un talent poetic, dar la ras nu ma intrece nimeni ;)

      Ștergere
  5. stii ca poezia ta e precum descrierea parfumului? :) imi imaginez doar cum miroase, ca la asa pret....pffff! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adica e scumpa, Mona? :))))

      Cand am auzit de pret, mai sa cad de pe scaun. Dar mi-am zis ca nu se face, la ora 3 dimineata, sa se auda un hodoronc-tronc tocmai la etajul 3 (iar cifra 3) - as trezi tot blocul.

      Presupun ca pretul acesta se traduce in numele creatorului, in vechimea parfumului si calitatea ingredientelor sale ....plus EDITIE LIMITATA!

      Ștergere
  6. Poezia ta m-a facut sa zambesc, are asa un farmec, veselie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Tina. Ma bucur enorm ca a prins veselia .....asa sa fie si pe mai departe. Pupici tie si celui mic :*

      Ștergere
  7. O poveste parfumata,imi era dor de aceste povesti,nu am mai citit de mult timp una. Frumoase versurile, cat despre parfum nu stiu cum miroase.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parfumul nici nu cred ca am avea sansa sa il mirom: editie vintage, limitata a unui mare mare creator de parfumuri ....de aici si pretul exorbitant.

      Si mie imi era dor de aceste povestiri parfumate. Ma binedispun de fiecare data cand le citesc la ceilalti si cand particip si eu.

      Pupici tie si lui Bubu :*

      Ștergere

Mestesugul - arta si meserie - serie de interviuri: Push Design (3)

Push Design este un duo dinamic, creativ până la cer și înapoi, și mai sunt și soț și soție. Mi se pare minunat ceea ce fac ei, plus multel...

Popular