vineri, 22 martie 2013

Cură anti-cădere a părului

De vreo câțiva ani am o mare problemă: părul meu. Bun, recunosc: când eram mică parcă îl uram - tot timpul înfoiat, creț și greu de descâlcit.

Dar, mai târziu, am ajuns să îl iubesc așa cum e. Numai că părea prea târziu: firul de păr începuse să se subțieze, să se rupă, să fie tern și parcă fără viață. E adevărat, și stresul și-a zis cuvântul, toate chimicalele din mâncare și alte produse, plus poluarea atmosferei. Pune toate acestea împreună și iese mix-ul perfect pentru un păr nu atât de perfect.

De când cu sarcina (renunțarea la multe alimente și produse cosmetice dăunătoare organismului), credeam că voi scăpa de acest chin al părului "plouat". Ei bine, sarcina mai afectează ceva în organism: nivelurile de calciu, zinc si magneziu, fier și multe altele.

Astfel că am început un tratament, un fel de cură. De vreo 2 luni folosesc șamponul tratament anti-căderea părului de la Yves Rocher (și, culmea, chiar merge. Plus că este și economicos.)



Începusem să văd ceva diferențe între părul meu dinainte de a folosi acest șampon și cel de după. Nu mai cădea în smocuri, ci câteva fire și nici nu se mai rupea așa de ușor.

Pentru a ajuta și mai mult la această refacere a părului meu, am cumpărat de la un magazin naturist, gen Plafar, o tinctură din plante împotriva căderii părului de la L. Bonchiș. Eu am dat 25 de lei pe o sticlă de 500 ml. O folosesc deja de vreo 3-4 săptămâni (cred că, în ritmul acesta, 500 de ml mă vor ține vreo 3-4 luni), împreună cu șamponul Yves Rocher, iar efectele s-au dublat.

Dacă înainte mai aveam fire de păr în mână la sfârșitul ritualului de spălare, acum abia dacă mai găsesc câte un fir sau două. Chiar și când îl pieptăn, ceea ce reprezenta un chin pentru mine, nu se mai rupe atât de ușor, doar câteva fire. Și-a recăpătat și flexibilitatea!



Nici că îmi puteam dori mai mult. Îmi iubesc părul, așa creț cum este, puțin rebel - ca și mine :).

Acest articol nu face reclamă nici unui brand sau produs anume, și nici nu reprezintă plasare de produse. Trebuie tratat ca atare: o expunere a unei cure/a unui tratament personal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mestesugul - arta si meserie - serie de interviuri: Push Design (3)

Push Design este un duo dinamic, creativ până la cer și înapoi, și mai sunt și soț și soție. Mi se pare minunat ceea ce fac ei, plus multel...

Popular