joi, 11 decembrie 2014

Cadoul meu de Crăciun - cărțile de vizită

Iulie 2014. Ziua mea de naștere. Cum a căzut fix în mijlocul săptămânii, am primit doar niște prieteni în vizită, lăsând petrecerea pentru weekend, când toți ar fi fost liberi.

Bun, până aici totul a decurs normal. În afară de faptul că am avut parte de o surpriză când au ajuns la noi prietenii de care vă vorbeam. Cu un tort cu ciocolată albă și cremă de trandafiri și cu o întrebare plasată strategic. Prima dată nici nu mi-am dat seama. Acuma râd când îmi aduc aminte.


O mica parte din cadou o reprezenta un set de cărți de vizită, personalizate, cu numele meu, cu toate datele mele personale pe aceste cărți de vizită, dar în mijlocul lor am dat de o întrebare întrebătoare: ”Viitoare nașă?” Mi-a plăcut ideea lor, răspunsul nostru a fost DA, și de atunci tot zâmbesc când îmi aduc aminte de acea zi.

Se pare că astăzi voi intra și eu în rândul lumii, cu un set de cărți de vizită de Lux, speciale pentru mine ca și bloggeriță. Interesant, nu? Numai că nu mă pot hotărî de care anume. Uneori nu am nevoie decât de o privire și știu ce anume îmi doresc, dar astăzi parcă nu mai sunt așa înfiptă pe picioarele mele. 

Aș putea da vina pe oboseală (adevărat, de pe la ora 22.00 până pe la 04.00 și ceva am cam stat la vizionat seriale), dar, de fapt, îmi plac cam toate și nu prea pot alege un model. Să vedem, au mai multe modele, printre care cărțile de vizită Folio, cu cant vopsit,  PVC (plastic) (oare ar rezista și la dinții Emiliei?), PVC transparent (interesantă opțiune), cele cu formă specială, cărți de vizită cu Emboss, carton multistrat, Letterpress, Letterpress și Folio, Lac Selectiv și Raised Print.

Până la Crăciun voi avea setul meu de cărți de vizită ....Oare cum vor arăta? Ne întâlnim să îți dau și ție una, două ...sau chiar mai multe? Cum sună Alexandra Ali - blogger la ”Life is but a dream”? Bineeeeee!

2 comentarii:

Mestesugul - arta si meserie - serie de interviuri: Push Design (3)

Push Design este un duo dinamic, creativ până la cer și înapoi, și mai sunt și soț și soție. Mi se pare minunat ceea ce fac ei, plus multel...

Popular