marți, 9 decembrie 2014

Cadourile haioase sunt cele mai frumoase

Vine Crăciunul! Cum, nu știați? Atunci vă spun eu: vine Crăciunul și deja intru în panică. Curățenia în casă - se rezolvă, mâncarea - o rezolvăm și pe ea (părinții noștri, binecuvântat fie-le sufletul lor darnic, pregătesc mâncare cât pentru o nuntă mică - cam vreo 100 de persoane), cadourile - ei, aici e altă poveste.

Anul acesta am organizat două Secret Santa naționale (cu persoane din mai multe orase, de fapt, chiar și din Republica Moldova): cu cărți și cu handmade. 


Acuma mai am un Secret Santa de rezolvat: cel din familie. Am scris pe bilețele numele noastre, am pus bilețele noastre într-un fes și fiecare a extras unul. Aveam voie să punem biletul înapoi doar dacă îl alegeam pe cel cu numele nostru scris. Acuma-i acuma, pentru că avem reguli: 

- Nu trebuie să spunem cui facem cadou,
- Suma nu trebuie să depășească 35 de lei (fiind vorba, mai mult, de ceva simbolic),
- Cadourile le punem sub brad, acasă la socri, cu numele celui/celei care îl primește, dar fără să ne scriem numele nostru (să vedem dacă ghicește fiecare de la cine a primit cadoul)

Prea mult suspans pentru mine. De unde să găsesc eu cadoul perfect? Și să mă mai și încadrez în 35 de lei ... Offf, ce ți-e și cu familia asta!

Am dat fuga la calculator și am scris acolo ”cadouri funny” și ”cadouri haioase”. Îmi venise o idee. Genială. Super. Aveam să cadorisesc persoana al cărei bilet mi-a căzut cu un dar de Crăciun ceva mai haios. Mai bine să zâmbească, să râdă și să mă facă nebună decât să nu-i placă.

Așadar am purces la frunzărit magazinele online. Am găsit de toate. Vă jur că mintea omului are niște cotloane stranii: de la clopoțelul pentru sex (sună clopoțelul, iubitul/iubita vine, iar tu ești ceva de genul ”Și acum, treci la treabă!” - am râs o oră pe baza acestui clopoțel și mi-am promis să cumpăr și eu unul. doar ca să fac haz) la sticla de lapte, pentru bebeluși, pe care scrie mare și cu albastru VODKA; de la calculatorul flexibil până la păpușile Christmas Matrioska ...eu zic că oferta de cadouri de Crăciun din categoria ”haioase” este destul de bogată.

Și cum nu m-am putut abține, am ales cam pentru toți câte ceva, nu numai pentru persoana desemnată mie de bilețelul extras. Pentru soț, pe lângă acel clopoțel ”interesant”, mi-am zis să îi fac cadou un tricou personalizat. Mai exact, acesta:

ca să îi aduc aminte de unele chestii :))

Persoanei căreia trebuie să îi fac eu cadou, în cadrul Secret Santa familial, îi voi alege șervețelele acestea cu adevărat scumpe:

și așa e cam răcită (persoana) tot timpul
măcar să fie răcită și cu stil ;)
(mă încadrez și în bugetul prestabilit)

Avem în grupul de prieteni și părinți cu bebeluși. A noastră, Emi, e ceva mai mare acuma și nu mai are nevoie de sticla de lapte, ceai sau mai știu eu ce. Dar pentru bebelușa prietenilor noștri avem un cadou perfect (deși cadoul este mai mult pentru părinții ei):

cadoul va fi plin cu vodkă pentru ca și părinții să aibă o noapte de somn
PS: chemăm, mai întâi, bunicii să stea cu fata :)

Și pentru prietenii mai apropiați am destule cadouri. Nici nu îmi este greu să aleg. Dar nu vă mai bombardez cu chestii funny. Dacă muriți de râs?! Nu se poate așa ceva.

Voi ce fel de cadouri aveți în plan să cumpărați celor dragi? Practice, haioase, decorațiuni sau pentru casă/birou?

4 comentarii:

  1. Sunt foarte frumoase alegerile tale. Haioase...tricoul acela e criminal, un cadou perfect pentru orice sot bun :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place tricoul dar si sticla de vodka. Cred ca mi-au venit si mie niste idei :).

      Ștergere
    2. Ella, tricoul e cu dedicatie speciala pentru sot :))))

      Ștergere
    3. Dorina, cu sticla de vodka, drept sa spun m-au dat gata. Nu zic ca eu nu as avea nevoie, dar cine mai sta cu Emi pe urma? :))))

      Ștergere

Mestesugul - arta si meserie - serie de interviuri: Push Design (3)

Push Design este un duo dinamic, creativ până la cer și înapoi, și mai sunt și soț și soție. Mi se pare minunat ceea ce fac ei, plus multel...

Popular