duminică, 14 decembrie 2014

Calendar Advent: 14 Decembrie - Secret Santa la locul de muncă

La serviciu am organizat un Secret Santa. Este vorba despre adunarea numelor noastre pe bilețele, într-o cutie, și fiecare extrage un bilețel trebuind să facă un cadou persoanei al cărei nume se regăsea acolo. Anul acesta am nimerit-o pe Emilia.

Nu știam prea multe despre ea, fiind ultima venită în echipa noastră, dar am observat că îi plac lucrurile făcute cu atenție, migăloase, cele decorative. Ea însăși se ocupă cu handmade-ul. 


Astfel, ce puteam să îi ofer eu, un bărbat care nu se prea pricepe la astfel de lucruri, unei femei tinere, puțin timidă, inventivă, mereu drăguță cu toți?

Stăteam și mă gândeam și nu-mi venea nici o idee. De bijuterii sau parfum nici nu se punea problema – nu o cunoșteam destul de bine pentru a știi ce preferă, plus că aceste cadouri sunt mult prea personale pentru o colegă de serviciu.

Consultându-mă cu iubita mea, ea îmi propune să îi cumpăr un aranjament de Crăciun. ”Poate fi chiar și ceva handmade”, îmi spune ea. ”Am o prietenă, florăreasă, care creează și astfel de aranjamente pentru cei în pană de idei în legătură cu cadoul de Crăciun. O sun și o rog să-ți dea niște variante.”

Așa se face că am primit pe e-mail linkul unei pagini de Facebook. Am deschis linkul și am dat peste mai multe aranjamente de Crăciun, dar, dintre toate, numai acesta îmi făcea cu ochiul. Era diferit, deși de Crăciun, aducea putin și a primăvară, datorită florilor de hârtie.



Mă gândeam acuma cum să-l împachetez cât mai frumos pentru Emilia, pentru a nu-și da seama din prima de cadoul meu. Apoi aflu că tot prietena iubitei mele se ocupă și cu împachetarea, cu livrarea (dacă vrei) și cu accesorizarea cadoului. M-am lăsat pe mâna fetelor și am mers mai liniștit la serviciu, știind că am deja cadoul pregătit.

Vine și ziua dezvăluirii celor care sunt Secret Santa. Multă agitație în biroul nostru, multe exclamații, bucurie și veselie, cam ca atunci când eram copil și Moșul îmi aducea mașina mult dorită. Numai Emilia stă puțin deoparte, timidă și nesigură de ceea ce va primi și, mai ales de la cine.

Cu câteva minute înainte, am primit un telefon de la Fleur Boutique cum că sunt pe aproape pentru a livra cadoul, am ieșit, am luat cadoul și m-am îndreptat emoționat spre Emilia. Ea a făcut ochii mari când a văzut că mă apropii de ea, probabil credea că nu va primi nimic, apoi s-a fâstâcit și abia a murmurat un ”Mulțumesc” gâtuit cand i-am pus cadoul în brațe.

Fiind ultima care își deschidea cadoul de Secret Santa, toți eram cu ochii pe ea. Încet, parcă savurând momentul, a desfăcut panglica care ținea legat cadoul, a pus-o deoparte și a dat învelitoarea în lături pentru a descoperi brădutul de Crăciun, alb și albastru, pur ca neaua și senin ca cerul. Toți au rămas muți de uimire, mai ales că nu se așteptau la așa ceva de la mine.

Emilia a ridicat ochii spre mine și a zâmbit, cred pentru prima dată de când e la noi în firmă. M-am simțit mândru, i-am mulțumit în gând iubitei pentru ideea genială și, tot în gând, i-am promis un cadou tot de la Fleur Boutique. Am văzut eu că au mai multe aranjamente prezentate pe pagina lor. Cu siguranță, îi vor place!

*** Vreți și voi un cadou inedit pentru un Secret Santa sau poate pentru Crăciun? Unul dulce sau unul handmade? Aveși de unde alege, deoarece Fleur Boutique are mai multe modele, lucreaza la altele noi și vor fi prezenți la Târgul Handmade din Palas Mall (Iași).




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mestesugul - arta si meserie - serie de interviuri: Push Design (3)

Push Design este un duo dinamic, creativ până la cer și înapoi, și mai sunt și soț și soție. Mi se pare minunat ceea ce fac ei, plus multel...

Popular