marți, 9 decembrie 2014

Calendar Advent: 9 Decembrie - Filmele de Crăciun

Pe 7 decembrie nu am mai avut timp să postez în Calendarul Advent. Poate și pentru că am fost ”invadați” de musafiri, ne-am jucat, am mâncat, am râs și am petrecut fain. Duminică a fost o zi de socializare în offline. Luni a fost o zi plină de ”emoții”, nu toate tocmai bune, dar astăzi o luăm de la capăt cu online-ul.

După cum știți, mai sunt doar câteva zile până la Crăciun (15 zile până la Ajun), așadar, pentru unii, revine stresul anual cu curățenia, pregătirea bucatelor, fuga după brad, după cadourile potrivite fiecăruia.

Între timp, atunci când mai prind și eu un moment liber, încerc să mai citesc sau să mai vizionez un film. Astfel m-am hotărât să vă postez o listă cu filmele de Crăciun .... nu toate, doar cele care îmi plac mie.


Top Filme de Crăciun: (ordine total aleatorie, după cum mi le amintesc)

1. Cine nu își aduce aminte de Home Alone, apăi nu a avut copilărie petrecută în fața televizorului. Nu e pierdut total, pentru că poate viziona filmul online, dar deja a devenit tradiție să vezi filmul (părțile 1 și 2 ale seriei sunt cele mai tari, cele în care joacă Macaulay Culkin).


full movie (1947)



2. It`s a wonderful life - un film emoționant, despre cum ar fi arătat viața dacă personajul principal nu ar fi existat. Îi redă speranța și încrederea în sine.




3. A Christmas Carol (1999) - (în orice ecranizare, și cred că le-a, vizionat pe toate - doar să nu mai fi apărut ceva anul acesta) - ecranizare după romanul cu același titlu, scris de Charles Dickens, despre Scrooge și Fantomele Crăciunurilor Trecut, Prezent și Viitor, și schimbarea pe care o suferă acesta, devenind un om mai bun, după ce a fost avar, înrăit toată viața lui.


full movie


4.  Miracle on 34th Street - (2 ecranizări și pot spune că îmi place mai mult a doua, cea din 1994) - un film despre cum se pot îndeplini visele și dorințele numai dacă crezi cu adevărat. Merită văzut!






5. Love, Actually - cred că poate fi filmul de Crăciun cu cei mai mulți actori cunoscuți per frame. Mi-a plăcut pentru că are de toate: de la marile gesturi romantice, la înșelatul soțului/soției, familia cu copii mici care nu prea mai găsește farmecul căsniciei, burlacul convins care își întâlnește perechea și acea iubire frumoasă, gingașă, a copiilor.Plus, totul se petrece în jurul perioadei de Crăciun.



6. How the Grinch Stole Christmas! - mi se pare super filmul. Pentru cei mici și cei mari deopotrivă. Până și cel mai nevrednic dorește să facă parte dintr-o familie, să aparțină unui loc, să fie iubit și Moș Crăciun să-și aduca aminte de el.




7. While You Were Sleeping - Un film cu Sandra Bullock, în care personajul ei salvează pe trecătorul de care era cam îndrăgostită, dar, până la urmă, își dă seamă că era doar infatuare și că adevărata ei dragoste este fratelui celui salvat. Totul se petrece în jurul sărbătorilor de iarnă.




8. A Boyfriend for Christmas - Încă un film destul de vechi. Dar mi-a plăcut, mai ales că dorința pusă nu se împlinește decât ”după cele două inimi sunt pregătite” - adică peste cam 20 de ani de la întâlnire.




9. The ultimate gift - Nu prea poți să zici că e vorba, expres, despre Crăciun, dar merge de minune. Să ne aducem aminte că nu numai noi (persoana noastră) contăm. O lecție de viață pentru cei concentrați pe sine, egoiști și încrezuți!




10. Filme animate pentru copii și nu numai: The Polar Express, Annabelle's Wish (și animăluțele au Crăciunul lor), Santa Claus Is Comin' to Town (1970), Rudolph, the Red-Nosed Reindeer (1964), A Christmas Carol (2009), Frosty the Snowman (1969), Shrek the Halls (2007)




























Desigur că sunt mult mai multe filme și desene cu și despre această perioadă a anului. Voi de care vă mai aduceți aminte?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mestesugul - arta si meserie - serie de interviuri: Push Design (3)

Push Design este un duo dinamic, creativ până la cer și înapoi, și mai sunt și soț și soție. Mi se pare minunat ceea ce fac ei, plus multel...

Popular