joi, 4 decembrie 2014

Calendar Advent: 4 Decembrie

4 decembrie. Am văzut deja persoane hărnicuțe care și-au curățat ghetuțele deja. Noi încă nu. Mai avem de ieșit, de făcut cumpărături :)





Mi-ar place să am așa ceva în casa mea, un loc al meu în care să-mi pot lăsa imaginația să zboare și mâinile să o îndeplinească:


De asemenea, câteva idei pentru decorațiunile de Crăciun:

o bună întrebuințare a nasturilor ...șia pieselor de Scrabble :)

un mic brad de Crăciun, pus pe birou, doar ca să îți mai însenineze ziua

copiii s-ar distra la pictat pinguinii aceștia din becuri - pot deveni niște globuri haioase

un decor cu om de zăpadă: ușor de realizat, fără prea multe ”ingrediente”

turta dulce arătă minunat sub formă de brăduț nins: de efect, estetic și delicios

niciodată nu dăm atenție ambalajului ciocolății, dar acum sigur o vom face, nu?

împachetarea cadourilor ...pentru unii o corvoadă, pentru alții - inpirație, pur și simplu

cercuri de hârtie de culori diferite, carioci, lipici și nasturi 
un brad de Crăciun mai altfel, dar jucăuș


2 comentarii:

  1. unul din mosi este foarte aproape!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos e totul. Craciunul e sarbatoatea mea de suflet. Vine Mos Nicolae curand, asa ca sa va pregatiti ghetele!

    RăspundețiȘtergere

Handmade with Love - Portofoliu de creatori handmade (2) Iasi

Ca și în primul articol al acestei serii-portofoliu, și acesta vă prezintă creatorii de handmade din Iași. Sunt p ersoane minunate , ca și...

Popular