joi, 4 decembrie 2014

Calendar Advent: 4 Decembrie

4 decembrie. Am văzut deja persoane hărnicuțe care și-au curățat ghetuțele deja. Noi încă nu. Mai avem de ieșit, de făcut cumpărături :)





Mi-ar place să am așa ceva în casa mea, un loc al meu în care să-mi pot lăsa imaginația să zboare și mâinile să o îndeplinească:


De asemenea, câteva idei pentru decorațiunile de Crăciun:

o bună întrebuințare a nasturilor ...șia pieselor de Scrabble :)

un mic brad de Crăciun, pus pe birou, doar ca să îți mai însenineze ziua

copiii s-ar distra la pictat pinguinii aceștia din becuri - pot deveni niște globuri haioase

un decor cu om de zăpadă: ușor de realizat, fără prea multe ”ingrediente”

turta dulce arătă minunat sub formă de brăduț nins: de efect, estetic și delicios

niciodată nu dăm atenție ambalajului ciocolății, dar acum sigur o vom face, nu?

împachetarea cadourilor ...pentru unii o corvoadă, pentru alții - inpirație, pur și simplu

cercuri de hârtie de culori diferite, carioci, lipici și nasturi 
un brad de Crăciun mai altfel, dar jucăuș


2 comentarii:

  1. unul din mosi este foarte aproape!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos e totul. Craciunul e sarbatoatea mea de suflet. Vine Mos Nicolae curand, asa ca sa va pregatiti ghetele!

    RăspundețiȘtergere

Mestesugul - arta si meserie - serie de interviuri: Push Design (3)

Push Design este un duo dinamic, creativ până la cer și înapoi, și mai sunt și soț și soție. Mi se pare minunat ceea ce fac ei, plus multel...

Popular