vineri, 26 decembrie 2014

Câștigătorii concursului Blog HOP de Crăciun

Bună tuturor! Sper că ați petrecut frumos aceste zile de Crăciun, dar mai este azi și mâine, așadar vă urez ”Crăciun fericit!” în continuare. Dar, să trecem la ale noastre. Concursul  Blog HOP de Crăciun s-a încheiat. Au participat 40 de persoane, în total, aici aveți și lista lor:



Andreea Ilie
Anndrei
alwssa12
Alexandru Baban
Ilinca St
Stan Dana
~ I still hope !~  
IULIA SAVA
Deea
Stan Georgiana
Nicoleta Gaciu
Emanuela Bercaru
Cristina Andreea
laura serafincean
Raluca
fata naiva
Cristina
alina hurmuz
Katie
Anna Morgan King
Dorina Dănilă
BlueMoon
gabriela
adrianaL
ioana alexandrescu
Andreea T. 
daniel
oprea ion
Valeria Vali
Valentina Roșca
Alexa Ale
Roxana Țucmeanu
borcanul cu fluturi
Geanina Mazilu
Angii A 
Gavriloi Adina 
AugustinPrecup
Cialma Alexandru Raul
Lexi
Bertha Zidaru 



Și acuma, să vedem câștigătorii.

Am randomizat lista, iar primii 4 din lista sunt cei care vor primi premiile. Numerele 1 și 2 (Valeria Vali și fata naiva) vor primi câte 3 cărți și 3 semne de carte de la Push Design, iar următoarele două numere (Anna Morgan King și Roxana Țucmeanu) vor primi câte 2 semne de carte.


Cei 4 câștigători sunt rugați să mă contacteze pe email (sutzu.miri@gmail.com) sau pe pagina Life is but a dream  pentru a-mi trimite datele lor de contact în vederea trimiterii premiilor (nume, prenume, adresa completă, cod poștal). 

Îmi cer scuze față de voi, dar asta nu se va putea face foarte curând, cum noi suntem în ”peregrinări” pe la diverșii membri ai familiei și ne întoarcem abia pe 30 sau 31 decembrie. Dar vă promit să le aveti cât de curând după ce mă întorc din plimbări.





Vă mulțumesc frumos pentru participare, vă mai aștept și alte dăți, pentru că vor mai fi și vă doresc Sărbători fericite, pline de bucurii și iubire!

4 comentarii:

  1. Felicitari celorlalti castigatori ! Abia astept sa folosesc cele doua semne de carte, mai ales acum cand vreau sa imi reiau studiile si cu siguranta am nevoie de ele :)
    Sarbatori fericite !

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt tare fericita. Mai ales ca imi propun sa citesc o suta de carti anul viitor. E un pas inainte. Multumesc mult, mult mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi scrie că pagina de Facebook este indisponibilă momentan. Voi încerca pe e-mail. Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Heeeeei! La Multi Ani! sa fie un an bun si frumos, asa ca voi! :) cu draaaag! :)

    RăspundețiȘtergere

Mestesugul - arta si meserie - serie de interviuri: Push Design (3)

Push Design este un duo dinamic, creativ până la cer și înapoi, și mai sunt și soț și soție. Mi se pare minunat ceea ce fac ei, plus multel...

Popular