luni, 1 decembrie 2014

Jocuri interesante pentru copii și nu numai

Timpul meu este limitat în ultima vreme. Cred că cei care mă cunosc știu deja că mai mult timp îl petrec cu Emilia (Emi), fiica mea, și cu cărțile decât cu orice altceva. Cărțile au fost, și încă sunt, cea mai plăcută metodă de a mă relaxa, de a evada uneori din realitate aceasta și de a cufunda într-o lume de fantezie.

Numai că ajungi să vrei ceva mai mult: diversitate. Nu neapărat a cărților, deși mi-ar place să am mai multe, ci o diversitate a metodei de a mă relaxa. Am început să joc diferite jocuri online, board games (acasă. cu familia și prietenii). Culmea e că nu prea mă interesau jocurile de strategie decât atunci când era vorba de board games. La jocurile online, nu știu de ce, am ales jocurile pentru copii - poate pentru a-mi aminti de copilăria mea, de desenele animate vizionate la acea vreme și poate pentru că îi plac și Emiliei.



Am început cu jocuri ușurele, am trecut prin ceva mai multe, până m-am hotărât să rămân numai la câteva. Jocuri care să-mi amintească de acele cartoons pe care le urmăream în copilărie, cu personaje deja cunoscute de câteva generații de copii: Familia Flinstone; Ed, Edd n Eddy – mă distrau aceștia la nebunie; Scooby Doo sau Curaj – câinele fricos sau Fetițele PowerPuff. (Cred că așa am învățat noi engleza – cu aceste cartoons.)

Fiind jocuri pentru copii, cred că oricine le poate juca, fără să fie un as al calculatorului. Câteva comezi simple și oricine, chiar și un copil de 4-5 ani, poate să joace aceste jocuri interesante. Tot ce trebuie să faceți e să accesați acest link: http://www.xjocuri.com/jocuri/jocuri-cartoon-network.html. Incercați și voi!

2 comentarii:

  1. Multumim pentru informatii. Eu cu Bubu ne tot jucam pe net, mai mult el, decat eu, ca nu mai am loc de el. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici o problema, in ultima vreme, vad ca si Emi stie cum sa foloseasca ustensila: mouse, tastatura, boxe pe care le inchide si deschide ....in curand imi va da lectii ....si la gaming :)))

      Ștergere

Mestesugul - arta si meserie - serie de interviuri: Push Design (3)

Push Design este un duo dinamic, creativ până la cer și înapoi, și mai sunt și soț și soție. Mi se pare minunat ceea ce fac ei, plus multel...

Popular