miercuri, 17 decembrie 2014

Recenzie carte: Ticălosul seducător de Christina Lauren

Anul acesta, mai ales sfârșitul lui a fost plin .... Plin de multe chestii, unele bune, altele care îți încearcă voința, puterea și sufletul. Iar altele au fost cu adevărat minunate. Printre acestea, ultimele menționate, există ceva care mă bucură enorm: am legat niște prietenii super faine (Obișnuiți-vă! Așa vorbesc eu, cu ”super fain”, ”mișto”, ”wow” și ”interesant” - Da, am ticuri verbale) cu persoane pe care nu le-am întâlnit, încă, în persoană. Prietenii minunate care mă bucură, mă ajută să trec peste aspectele mai puțin neplăcute ale vieții.

Prin octombrie mi-am zis să fac ceva pentru a aduce puțină bucurie și în viețile lor. Am început să mă gândesc la un Secret Santa cu cărți. Zis și făcut: ideea a prins și a luat avânt. Ieri am primit și eu coletul-cadou de la Secret Santa - Dana - Crăciunița mea. Vă voi detalia altădată despre ce am simțit atunci, acuma vreau să vă povestesc despre cartea (una dintre cele 3) pe care am primit-o cadou. O carte pe care am terminat-o în mai puțin de 5 ore de citit continuu: Ticălosul seducător de Christina Lauren.

Abia am terminat de citit, totul e încă atât de proaspăt în mintea mea încât parcă încă trăiesc acțiunea cărții. Și e intensă, nu glumă.

Ticălosul seducător
Christina Lauren
Editura Trei
Eroscop
281 pagini

Descriere:

”Ticălosul seducător descrie cu senzualitate și umor tensiunea erotică dintre un bărbat și o femeie a căror rivalitate se transformă într-o atracție de nestăvilit.

Inteligentă, ambițioasă și la un pas de absolvirea unui MBA, stagiara Chloe Mills are o singură problemă: șeful ei, Bennett Ryan. Exigent, fără scrupule și aparent lipsit de orice consideratțe pentru munca subordonaților, acesta este însă un bărbat irezistibil. Un ticălos seducător, cum este numit pe ascuns în firma al cărei director executiv este. Deși nu a fost niciodată adeptul unei relații la serviciu, asistenta sa Chloe e atât de fermecătoare, încât Bennett devine din ce în ce mai tentat să încalce regulile. La ce anume trebuie să renunțe cei doi pentru a se avea unul pe celalalt?”

Narat la persoana I, singular, când din perspectiva stagiarei Chloe, când din cea a șefului Bennett, romanul te scufundă în lumea lor, făcându-te să simți ce simt și ei: furia, atracția irezistibilă, mândria, panica, emoțiile amestecate de dragoste și ură, lupta pentru a arăta ce și cine sunt ei cu adevărat.

Chloe e stagiară în firma Ryan Media Group de 6 ani, urmând și un MBA în Administrarea Afacerilor în paralel. Bennett Ryan este șeful ei de aproximativ un an, un ticălos seducător după cum a fost poreclit în firmă din cauza exigențelor lui în ceea ce privește munca depusă de subalterni, dar și de faptul că arată atât de bine și că are parte de multe cuceriri în rândul femeilor.

De 9 luni și ceva relația dintre cei doi este intensă: rece în ceea ce privește munca lor zilnica, dar intensă în ceea ce privește emoțiile și sentimentele pe care le stârnește fiecare în celălalt. Atracția dintre ei este explozivă, dar ei se încăpățânează să o țină ascunsă, sub control, fără să se dea de gol în fața celuilalt.

Până într-o după-amiază când totul se schimbă numai cu o atingere. Iar această atingere deschide calea altora, mult mai îndrăznețe, până când linia dintre șef și subalternă se șterge și rămân față-n față ca un bărbat și o femeie care se doresc nespus. Sala de conferință se încinge rău și sexul e nebunesc. Descărcarea vine numai pentru Chloe, care, în dorința de a-l pedepsi cumva pe Ben și de a avea ultimul cuvânt, îl lasă plin de dorință și frustrat.

Doamne!, și de aici începe un joc parcă între șoarece și pisică, fiecare dintre ei încercând să-l prindă pe celălalt, dar, în același timp parcă fugind unul de altul și de intensitatea trăirilor lor atunci când sunt  împreună. Au parte de experiențe sexuale așa cum nu au mai avut înainte: ea pentru că, până la Ben, era o fată destul de liniștită și timidă, dar Ben reușea cumva să scoată la iveala fiara din ea; iar Ben pentru că începea să simtă mult mai mult decât plăcere, devine obsedat de Chloe și începe să recunoască puterea ei asupra lui.

Nu vă pot explica cât de HOT mi s-au părut scenele lor de sex, cu el colecționând lenjeria ei intimă ruptă chiar de mâinile lui, cu ea care nu înțelegea cum poate să îi placă așa ceva, dar totuși neputându-se opri să nu dorească mai mult.

Până la urmă nu este numai un roman erotic, ci și o poveste de dragoste în care fiecare încearcă să se protejeze pe sine de eventualele greșeli și dezamăgiri, în care, da, sexul este incredibil, dar și mai incredibil e forța lor ...a iubirii lor, care îi mistuie, îi macină, dar îi și înalță.

Nu vreau să dau prea multe detalii, doar ceea ce gândesc și simt eu despre aceasta carte. Vă las pe voi să descoperiți mai multe, citind-o. Merită!

Și cum face parte dintr-o serie, cu siguranță voi citi și restul volumelor