joi, 11 aprilie 2013

Ca să râdem!


Azi noapte nu aveam somn. Astfel că pe la ora 02.35 (da, da, noaptea ...sau dimineața, cum vreți) citeam prima glumiță din cele ce urmează. Toate sunt adunate de pe Facebook, de pe diferite pagini ale prietenilor.

-Cine ești?
-Creierul tău. Am aflat că te-ai îndragostit Și am intrat să- mi iau rămas bun de la tine!

Gazda către oaspete:
- Vă servesc cu un pahar de coniac sau cu o cana de ceai?
- Mai bine cu o cană de coniac.

Un tânăr întreabă la TV într-o emisiune ce punea accent pe dezvoltarea tehnologiei:
-Având în vedere dezvoltarea televiziunii, credeți că e posibil ca aceasta să înlocuiască treptat ziarele?
Moderatorul emisiunii, vizibil distrat, răspunde:
-Nu se poate deoarece, până acum, nimeni nu s-a șters la fund cu antena de la televizor!

Alooo… iubito, în ce ești acum îmbracată?
- Doar într- o pereche de chiloței roz.
- Wow… vreau mai multe detalii…
- 80% bumbac, 20% poliester.

Un om trece pe lânga un bețiv și îl întreabă:
- De ce bei măi, omule?
- Ca să- mi înec amarul.
- Și, l- ai înecat?
- Nu, ca știe sa înoate!

Distrează- te în autobuz...
Privește îndelung și grav pe unul din pasageri, apoi ia telefonul și spune:
-Șefu', eu sunt. L- am găsit!

Te-ai rătăcit în pădure? Este important să nu intri în panică. Vezi mușchii de pe trunchiurile copacilor? Excelent. Privește-i. Mușchii calmează.

Soția:
- Unde ai fost toată noaptea?
- Daca vei știi multe, am să- ți iau mașina.

Cred că de la nesomn, dar eu chiar am râs la ele. Se pare că lipsa somnului mă afectează grav :)



Alte bancuri piperate, nesărate, seci sau umor negru?! Keep them coming to me.... I prefer to laugh!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mestesugul - arta si meserie - serie de interviuri: Push Design (3)

Push Design este un duo dinamic, creativ până la cer și înapoi, și mai sunt și soț și soție. Mi se pare minunat ceea ce fac ei, plus multel...

Popular