duminică, 14 aprilie 2013

Cred că mi-a scăzut IQ-ul după 3.54 minute

Doamne! Și când credeam și eu că s-a terminat cu Gangnam Style, Flashmob-urile ciudate și nu prea bine regizate/ filmate, apoi miile de Harlem Shake-uri ... uite că mai apare unul: Gentleman - din partea aceluiași domn cu Gangnam și ”horse riding dance.”

Cred că am tâmpit pe loc! Primul minut doar pentru a vedea ce se întâmplă, pentru ce atâta tevatura .... Următoarele doar ca o pedeapsă pentru stupizenia mea.

Cică se numește ”the arrogant dance”; apar cam aceleași personaje ca și în ultimul mare ”hit” al lui PSY, plus domnișoarele bine făcute și sumar îmbrăcate care îl acompaniază.

Pentru o țară nu foarte permisivă la multe lucruri ce țin de comportamentul social și familial, genul acesta de videoclipuri pare foarte răspândit.

Without further ado, ”clătiți-vă” ochii .... poate și creierele!




PS.: Acum mor de rușine - 2 vizualizări sunt ale mele (nu din vina mea, jur! .... prima dată am închis fereastra .... trebuia totuși să vă arăt și vouă, nu?)

9 comentarii:

  1. Exact când credeam că ceva mai tâmpit decât gangnam style nu poate să facă tipul ăsta... :|

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să vezi ce hit va fi și melodia/dansul ăstă .... Doamne!

      Ștergere
  2. Somnul ratiunii naste monstri.Ce caraghios poate fi.:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și când te gândești că mulți sunt fascinați de acest personaj. Poate că este ceva nou în România, dar nu tot ce e nou e și bun!

      Ștergere
  3. Înţeleg de ce îţi place atât de mult...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar da?! Că eu nu mă înțeleg ... se presupune că ar trebui să îmi placă: nou, diferit, altă cultură ș.a.m.d. .... dar unele chestii chiar nu le înțeleg ....Oi fi eu mai tare de cap ....și nu intră orice ....bine ar fi!

      Ștergere
  4. Mi s-a parut chiar ofensator caci am vrut sa vad ce poate omul ;)), sper din toata inima meaaaaaaa sa nu prinda asa mult la public porcaria asta. In astfel de momente - cand ascult porcarii greu de inteles - pentru cateva secunde mi-as dori sa ascult o manea de aia de inima albastra cu versuri frumoase, fara cuvinte stalcite( am una in calc de la un fost iubit cu adi minune - trandafirul de la tine)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne! Pe internet este deja isterie cică .... Cum se poate așa ceva?! Astea se presupun a fi valorile promovate? Sper că nu ... Și ca să nu zic că nu știu melodia, am dat un Youtube să văd despre ce e vorba --- minune! e veche și culmea culmilor (!!!!!) o știu și eu că o ascultasem o dată acum mulți ani. Interesant, dar chiar pare mai frumoasă decât multe din melodiile din prezent (din orice gen).

      Ștergere
    2. O ascult cand sufar :) cica si el fostul suferea dupa mine cand mi-a trimis-o, amintirea e frumoasa, pacat ca adevarul e departe. Sa vezi cati marlani or sa traga scaunul la diverse domnisoare sau alte faze degradante ca in videoclip, ca doar de televizorul educa :(.

      Ștergere

Handmade with Love - Portofoliu de creatori handmade (2) Iasi

Ca și în primul articol al acestei serii-portofoliu, și acesta vă prezintă creatorii de handmade din Iași. Sunt p ersoane minunate , ca și...

Popular